וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: המסחר נסגר בעליות שערים

אלי שיצר

17.7.2007 / 23:49

דאו ג'ונס נושק לרמת 14,000 נקודות. בין הישראליות, מניית אנסרס איבדה כ-12% בעקבות עסקת רכישת Dictionary.com

המסחר בוול סטריט נחתם בעליות שערים לאחר פרסום מדד המחירים ליצרן שירד ב-0.2%. מדד הדאו ג'ונס כשל בניסיונו להתבסס מעל רמת ה-14,000 נקודות וטיפס ב-0.2% לרמה של 13,971 נקודות, מדד נאסד"ק התחזק ב-0.5% לרמה של 2,712 נקודות ומדד S&P500 נסחר ללא שינוי ברמה של 1,549 נקודות.

נתוני מדד המחירים ליצרן (PPI) בארה"ב, שפורסמו כשעה לפני פתיחת המסחר, הורידו במקצת את החששות בשוק לעליית ריבית קרובה מצד הפד.

מדד המחירים ליצרן הצביע על ירידה של 0.2% לעומת תחזית לעלייה של 0.2%. אולם, מדד הליבה, המנטרל את רכיבי האנרגיה והמזון התנודתיים, עלה בשיעור של 0.3% לעומת תחזית לעלייה של 0.2%. המדד מהווה את אחת האינדיקציות לקצב האינפלציה, והנתון המשלים אותו - מדד המחירים לצרכן - יתקבל מחר.

בשוק הסולידי התשואה של איגרות החוב הממשלתיות של ארה"ב לתקופה של 10 שנים עלתה ב-0.7% לרמה של 5.078%.

עונת הדו"חות נכנסה להילוך גבוה והתוצאות הכספיות של חברת השבבים בגדולה בעולם, אינטל, ענקית הפיננסים מריל לינץ' וחברת האינטרנט, יאהו, יתפרסמו לאחר תום המסחר.

בין הישראליות, מניית אנסרס קורפוריישן (ANSW), מפעילת האתר answers.com, איבדה כ-12% לאחר ההודעה מאמש על רכישת לקסיקו, מפעילת האתר www.dictionary.com ואתרים אחרים תמורת 100 מיליון דולר במזומן.

אתריה של לקסיקו זכו לכניסות של 11.5 מיליון משתמשים ייחודיים בחודש יוני האחרון והחברה צופה כי הרכישה תשלש את כמות הכניסות לאתריה. לאנסרס היו בסוף הרבעון הראשון כ-10 מיליון דולר בקופתה המזומנים, ולכן, כדי לבצע את הרכישה היא תזדקק לגיוס הון. מהחברה נמסר כי היא תפרסם תשקיף בשבועות הקרובים.

מניית יצרנית זכרונות שבבי הפלאש סנדיסק קפצה ב-4.7% למחיר של 56.7 דולר, בעקבות הופעתה באתר The Motley Fool. החברה צפויה לפרסם את תוצאותיה הכספיות ביום חמישי והאנליסטים חוזים לה הכנסות של 790 מיליון דולר ורווח של 15 סנט למניה.

מניית צורן עלתה ב-1.6% בעקבות העלאת המלצה ל"קנייה" מאוסקר גרוס המשקף לחברה פרמיה של 25% על מחירה בשוק.

מניית מטאלינק הוסיפה 11% והשלימה עלייה של כ-19% ביומיים לאחר שאמש חשפה הזמנה ראשונה בהיקף של 200 אלף דולר לשבבי האלחוט שלה ובמקביל חתמה על חוזי הפצה ביפאן ובאירופה. הזמנה זו באה לאחר תקופה ארוכה בה שקדה מטאלינק על פיתוח קו מוצרים חדש.

חברת קומברס טכנולוג’י, הודיעה היום על עסקה בהיקף של עשרות בודדות של מיליוני דולרים. פליי (Play), מפעילה סלולרית חדשה בפולין, בחרה בפתרונות קומברס בתחום הבילינג ושירותי ערך מוסף. המשקיעים לא מתרגשים מההודעה והמניה איבדה כ-0.2% למחיר של 22 דולר.

נייס הודיעה כי האגודה לשלום הילד באוסטרליה (CSA) בחרה להטמיע את NICE Perform, הכולל את הפתרונות לניתוח אינטראקציות ב-14 מוקדי השרות בהם פועלים 3,300 נציגים. הפתרון נועד לשפר את רמת השירות, לסייע בגישור מחלוקות ולשפר את היעילות התפעולית. היקף העיסקה לא נמסר. מניית נייס עלתה ב-0.2% למחיר של 35.7 דולר, בתגובה להודעה.

מניית טאואר עלתה ב-0.6% נוספים והשלימה עלייה של 7% ביומיים. אמש הודיעה החברה על קבלת קווי אשראי של 60 מיליון דולר מהבנקים הפועלים ולאומי ומהחברה לישראל. קווי האשראי נועדו להמשך הרחבת מפעל השבבים, FAB 2. טאואר נמצאת במשא ומתן לרכישת מכונות יד שניה מחברת השבבים AMD.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully