וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א' ממשרד התיירות: קצב אנס אותי פעמיים

17.7.2007 / 20:32

בתצהיר שהגישה לבג"ץ, א' ממשרד התיירות טוענת כי קצב אנס אותה בשתי הזדמנויות שונות. לדבריה, "חשתי הלם שנודע לי על עסקת הטיעון"

בתצהיר עדות שהגישה לבג"ץ והותר היום לפרסום, טוענת א' ממשרד כי הנשיא לשעבר [[משה קצב]] אנס אותה תוך ניצול מרותו בשני מקרים שונים. בקול ישראל דווח, כי לדבריה, המקרה הראשון ארע כמה חודשים לאחר שהתחילה לעבוד כשקצב אנס אותה בלשכת שר התיירות בתל אביב. כמה חודשים לאחר מכן, א' טוענת כי נאנסה בשנית על ידי קצב בבית מלון בירושלים.

בהתייחסה לעסקת הטיעון, אמרה א' כי "אין לי איך לתאר את ההלם והתדהמה שחשתי כאשר הודיעו לי נציגי הפרקליטות על העסקה עם קצב". התצהיר הותר לפרסום רק היום, בעקבות דרישת שדולת הנשים.

המתלוננת א' טענה בעבר שהאונס שביצע בה קצב היה "ברוטלי" וגרם לה לחבלות רפואית. לדבריה, לאחר שנאנסה על ידי קצב, היא פונתה לטיפול רפואי ואף ואושפזה ועברה טיפול שכלל התערבות כירורגית.

א' ממשרד התיירות שינתה את גרסותיה מספר פעמים במהלך חקירתה במשטרה. שינויי גרסתה של א' עמדו במוקד טיעוניהם של עורכי דינו של קצב, בשימוע שנערך להם בפני היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז. הפער בגרסאות הוא זה שהוביל את היועץ המשפטי מני מזוז למחוק את סעיף האונס של המתלוננת הזו מעסקת טיעון עם קצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully