וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק מחשב אירני: להסתנן לישראל

יוני מנדל

17.7.2007 / 12:11

המשחק נפתח בחטיפת מומחה גרעין אירני. סוכן מודיעין צריך להסתנן לישראל, לשחרר עצורים אירנים ולגנוב מחשבים ניידים מסווגים

חושבים שאתם יכולים להציל מומחה גרעין מטהרן שנחטף על ידי ארצות הברית? מאמינים שביכולתכם להביא לשחרורם של ארבעה דיפלומטים שמוחזקים משנת 1982 בישראל? רוצים לסייע לאירן לגנוב מחשבים ניידים מישראל ולגלות את התכניות הישראליות הסודיות? משחק מחשב חדש מתוצרת אירן יצא לאחרונה לשווקים והוא מספק, לפחות עבור בני הנוער האירנים, הזדמנות להילחם בישראל ובארצות הברית ולשחרר אירנים הכלואים במתקן סודי.

משחק המחשב, הנושא את השם "משימה מיוחדת מס' 85: הצלת בני הערובה", פותח על ידי התאחדות הסטודנטים המוסלמים באירן. התאחדות זו עמדה גם מאחורי הכינוס "עולם ללא ציונות" שהתקיים בטהרן באוקטובר 2005. בכינוס הסטודנטים ציטט נשיא אירן [[מחמוד אחמדינג'ד]] את מנהיג המהפכה [[ח'ומייני]] שאמר ש"יש למחוק את ישראל מהמפה".

האירנים כלואים סמוך לתל אביב

המשחק בנוי משמונה שלבים. תחילתו בעירק כשמומחה גרעין ואישתו, סעיד ומרים, המבקרים בקבר האימאם חוסיין ב[[כרבלא]] נחטפים על ידי כוחות אמריקאים מיוחדים ומועברים לכלא סודי בישראל, סמוך לתל אביב. אז מקבל על עצמו הסוכן האירני המיוחד בהמאן נאסרי את משימת ההסתננות לישראל ושחרורם של סעיד ומרים.

אם אכן יצליח בהמאן נאסרי לחדור לישראל ולהגיע לבית הכלא תחכה לו שם "הפתעה" – לא רק סעיד ומרים מוחזקים במתקן הסודי אלא גם ארבעה דיפלומטים אירנים שנעלמו בלבנון בשנת 1982 (הטענה הרשמית של אירן לאורך השנים היא שהארבעה נחטפו על ידי הפלנגות הנוצריות בלבנון והועברו אחר כך לישראל – י"מ).

או אז, אם יצליח נאסרי לשחרר את סעיד ומרים וגם את ארבעת הדיפלומטים, הוא ינסה לעשות את דרכו אל מחוץ לישראל ובחזרה לאירן. בדרכו החוצה הוא יצטרך לנהל קרבות ירי עם כוחות ישראלים ואמריקאים, ואם יצליח גם לגנוב מחשבים ניידים מבכירים ישראלים ולגלות תכניות סודיות של ישראל לתקיפה באירן, הוא יוכרז כמנצח.

לדברי יו"ר אגודת הסטודנטים המוסלמים מחמוד פחריאן, "אין במשחק המחשב שפיתחנו בכדי להפיץ אלימות או להסית לטרור". לדבריו, "ההפך הוא הנכון: דרך שחרור בני ערובה אירנים, אנו מחנכים לאהבת האחר ולמסירות הנפש למען המולדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully