וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט כחול לבן

רפאל פוגל

16.7.2007 / 10:58

מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל: גייסנו 50 אנשי מקצוע נוספים והגענו לכ-450 איש

מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל הודיע כי הושלם גיוס של 50 אנשי מקצוע. העובדים נקלטו באתרים השונים ברחבי הארץ, בהתאם לתוכנית העבודה.

עם ההשקה הרשמית של מרכז המחקר והפיתוח המורחב בישראל ב-1 במאי השנה, הודיעה מיקרוסופט על כוונתה לגייס כ-150 אנשי מקצוע עד יוני 2008, כ-50 מהם במהלך הרבעון הראשון לפעילות. כעת, עם השלמת השלב הראשון של התוכנית במועד, גדל מספר העובדים הכולל של המרכז מכ-400 לכ-450 איש.

בנוסף הודיעה מיקרוסופט כי המספר הכולל של אנשי המקצוע שיגויסו עד יוני 2008 יהיה גדול מ-150 בשל אישור פרויקטים נוספים ויוזמות פיתוח חדשות.

בין 50 אנשי המקצוע שגויסו עתה נמנים כ-20 בוגרי אוניברסיטאות שסיימו לאחרונה לימודיהם וזה תפקידם הראשון בקריירה. שאר אנשי המקצוע הם בעלי ניסיון טכנולוגי מגוון שהגיעו ממיטב חברות ההיי-טק בישראל ומיחידות טכנולוגיות מובחרות בצה"ל.

במסגרת יוזמת המרכז לגייס ישראלים השוהים בחו"ל, נקלטו ברבעון האחרון מספר עובדים בכירים שחזרו לאחר תקופות שהות ממושכות במטה מיקרוסופט בסיאטל.

27 מהעובדים החדשים נקלטו באינקובציית קבוצת מוצרי הטלקום החדשה ומספר דומה באינקובציית מוצרי האבטחה החדשה ובמרכז הפיתוח בחיפה.

מרכז המו"פ המורחב של מיקרוסופט בישראל הושק רשמית בראשית חודש מאי בתום תקופת היערכות של שנה והשקעות של מאות מיליוני דולרים.

עם השקתו הוא הוגדר כמרכז מו"פ אסטרטגי של מיקרוסופט העולמית אסטרטגי (RDC - Remote Development Center), מעמד ייחודי ששותפים לו 2 מרכזי מחקר ופיתוח נוספים מחוץ לארצות הברית: בהודו ובסין. לצדם של מרכזי המו"פ האסטרטגיים פועלים 22 מרכזי מחקר ופיתוח נוספים המתמחים בתחומים שונים.

הנהלת מרכז המרכז והפיתוח בראשותו של משה ליכטמן, סגן נשיא מיקרוסופט העולמית ונשיא המחקר והפיתוח בישראל, מרכזת את כל הפעילויות הטכנולוגיות של מיקרוסופט בישראל. המרכז כולל גם את פעילות מרכז הפיתוח בחיפה, פעילותן של Gteko ו-Communications Whale שנרכשו במהלך השנה האחרונה והפעילויות בקרב חברות סטארט-אפ ישראליות, קרנות הון סיכון, תעשייה, אקדמיה וממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully