וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 שנות מאסר ל"אנס האינטרנט"

שרון נובק

15.7.2007 / 14:42

במסגרת עסקת טיעון, נקבע כי אורן מהדקר יפצה את קורבנותיו, בנות 13-16, אותן פיתה בצ'טים באינטרנט לאחר שהתחזה לבן גילן

בית המשפט המחוזי בנצרת גזר הבוקר על "אנס האינטרנט" אורן מהדקר מאסר בפועל של שש שנים ושלושה חודשים. במסגרת עסקת טיעון שנחתמה בין סניגוריו לפרקליטות, נקבע גם כי מהדקר ישלם 15,000 שקלים פיצויים לכל אחת מהמתלוננות. כמו כן, יעבור מהדקר טיפול לעברייני מין בבית הכלא. מהדקר, בן 30 מקרית אונו, נשוי ומצפה לילד ראשון, הורשע בעבירות אינוס, מעשי סדום, מעשים מגונים, בעילה אסורה בהסכמה וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

מגזר הדין עולה כי מהדקר נהג להציג את עצמו כנער בצ'ט באינטרנט, ליצור קשר עם נערות, ולשדל אותן להפגש עמו. בשלושה מקרים נפגש מהדקר עם נערות בנות 13-16, וקיים עמן יחסי מין.

בגזר הדין כתבו השופטים כי "הנאשם ביצע את מעשיו הרעים בקטינות בדרך נלוזה ובזויה, ניצל את תמימותן וכמיהתן לקשר, תוך התחזות לאחר... הפיל בפח את קורבנותיו וביצע את זממו". עם זאת, ציינו השופטים כי הודאתו חסכה את חקירת הקטינות, ומנעה מהן נזק נפשי נוסף.

חוקר המשטרה התחזה לנערה

חקירת הפרשה החלה כשנערה בת 13.5 מאזור עפולה דווחה כנעדרת. כששבה הנערה לביתה, פתחה המשטרה בחקירה על היעלמה, וגילתה כי הנערה ניהלה קשר עם גבר, שאנס אותה וביצע בה מעשי סדום.

לפני כחודשיים נעצר מהדקר לאחר שחוקר עבירות מחשב במשטרה, התחזה לנערה בת 14, וניהל עמו קשר. הוא נעצר כשהגיע לפגישה עם "הנערה". המשטרה החרימה את המחשב שלו, ומצאה בו חומרים פדופיליים וראיות לביצוע עבירות מין נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully