וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח תאיר: ההגנה מנסה להציג חורים בחקירה

שרון נובק

12.7.2007 / 18:05

סניגורו של זדורוב טען כי ההודאה ברצח חולצה תוך הכוונת הנאשם. השופט העיר לו כי גם נוסח שאלותיו לראש צוות החקירה מטעה

בבית המשפט המחוזי בנצרת התקיים הבוקר דיון נוסף במשפטו של רומן זדורוב, המואשם ברצח הנערה [[תאיר ראדה]] בבית ספרה בקצרין. במהלך הדיון חקר הסניגור עו"ד דוד שפיגל את ראש צוות החקירה במשטרה, רפ"ק יורם אזולאי, ועימת אותו עם פרטים רבים מהחקירה. נציגת הפרקליטות התנגדה מספר פעמים לנוסח שאלותיו של שפיגל, והוא אף הוזהר על ידי השופט שלא להטעות את העד.

לאורך כל הדיון הציג שפיגל כיווני חקירה רבים, שלטענתו, לא נחקרו כלל על ידי צוות החקירה המשטרתי או נבדקו באופן שטחי בלבד. שפיגל ניסה גם להוכיח שהודאתו של זדורוב ברצח חולצה ממנו תוך הכוונתו ושימוש בשיטות חקירה מתוחכמות.

עו"ד שפיגל אמר היום בשיחה לוואלה! חדשות, כי ההודאה היא תולדה של הכוונה בלבד. "החוקרים חזרו ושאלו את זדורוב את אותן שאלות, וכך נתנו לו להבין איזה תשובות הוא צריך לספק", אמר שפיגל. "כך, למעשה, הועברה לו האינפורמציה על אופן ביצוע הרצח, תוך חשיפה של פרטים מוסתרים", הסביר.

במהלך הדיון התרה, כאמור, השופט בשפיגל, כי בנוסח השאלות שהציג יש משום הטעיית עד. השופט העיר לשפיגל מספר פעמים בעל פה, וגם דרש לרשום התראה בפרוטוקול הדיון. עו"ד שפיגל אמר לאחר הדיון, כי כל מהות ההטעייה הסתכמה בכך שהציג מסקנה מתוך הודעת אחד הנחקרים בפרשה, ולא ציטט אותה כלשונה. "בסך הכל, שאלתי את רפ"ק אזולאי שאלה, שלא הופנתה לאחד הנחקרים בפרשה בחקירת המשטרה, על אף שהתבקש שתשאל", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully