וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכבאים תוקפים את רודי ג'וליאני

שי אילן

12.7.2007 / 16:52

בצעד שנראה מתוזמן פוליטית, הוציא ארגון כבאים מניו יורק וידאו שטוען שמנהיגות ראש העיר אחרי 11 בספטמבר היא "אגדה אורבנית"

ארגון כבאים אמריקאי פרסם אתמול סרטון בן 13 דקות, שכולו מתקפה על ראש עיריית ניו יורק לשעבר, [[רודי ג'וליאני]], המועמד לנשיאות ארה"ב. שם הסרטון: "רודי ג'וליאני, אגדה אורבנית", ועיקרו טענות נגד מנהיגותו בתקופה שאחרי 11 בספטמבר.

בסרטון נראים גם בני משפחה של כבאים שנהרגו בפיגועים. "יש שרידים של גיבורים מתים בערימת זבל, רק בגלל ג'וליאני. הם עדיין שם היום ואף אחד לא מעביר אותם", אמר ג'ים ריצ'ס, סגן מפקד יחידת הכבאים של ניו יורק. כבאים מעלים בסרטון שאלות כמו מדוע השתמשו שירותי הכיבוי במכשירי קשר פגומים, שיתכן שגרמו לעליה במספר ההרוגים.

תהיה אחרת היא מדוע הופסקו חיפושים אחרי ניצולים באזור מסוים מיד אחרי שמשלוח זהב שאבד במקום נמצא. אומר ראש ארגון הכבאים, סטיב קסידי: "תדמיתו של ג'וליאני כראש העיר של אמריקה היא מיתוס". קסידי הוסיף שלדעתו, כשיתברר לאמריקאים מה היו ההחלטות שג'וליאני קיבל לפני ובזמן משבר 11 בספטמבר, הם לא יבחרו בו לנשיאות.

בקרבתו של ג'וליאני התייחסו לסרטון בביטול. דובר הקמפיין של ג'וליאני, מייקל מקיאון, כינה אותו "מוקומנטרי" (פרודיה על סרט תיעודי), ש"גורם אפילו למייקל מור להיראות אמין". לדברי מקורבי ג'וליאני, הסרטון נועד לתמוך במפלגה הדמוקרטית ועיתוי פרסומו מגמתי. עם זאת, בסרטון יש כבאים תומכי המפלגה הרפובליקנית ופרשנים אומרים שהמתקפה יכולה להזיק לג'וליאני, באותו אופן שפרסומי "ותיקי הסירות" מווייטנאם פגעו ב[[ג'ון קרי]] בבחירות הקודמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully