וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשטרה מתכוננת לגרש הפליטים מאילת"

12.7.2007 / 13:49

כך אומרים ארגוני סיוע וגורמים בתעשית המלונאות באילת. לדבריהם, המשטרה כבר אוספת מודיעין. במשטרת ההגירה מכחישים

משטרת ההגירה מתכננת לעצור ולגרש באחד מהלילות הקרובים מאות פליטים סודנים – כך אומרים ב"מוקד הסיוע לעובדים זרים", בעקבות מידע שהגיע לארגון. לטענת הארגון, בלילות הקרובים יפשטו מאות שוטרים על העיר אילת ויעצרו בתחומיה מאות פליטים, בהם 93 ילדים בני שמונה ומטה. הארגון הגיש הבוקר פנייה בהולה ליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, בדרישה לעצור את המבצע המתוכנן.

פליטים רבים באילת מועסקים בבתי מלון בעיר, וגורמים בתעשיית המלונאות אישרו היום בשיחות עם וואלה! חדשות, כי משטרת ההגירה אוספת בימים האחרונים מידע מודיעיני על הפליטים בעיר. "התקשרו אלינו והגישו בקשה רשמית לדעת כמה פליטים נמצאים אצלינו, כמה מהם ילדים, איפה הם ישנים", סיפר אחד מהמעסיקים. עובד במלון גדול בעיר הוסיף: "יש תחושה שהמשטרה מתכננת משהו רציני, הגיעו לכאן השבוע שוטרים ושאלו הרבה שאלות".

ב"מוקד הסיוע לעובדים זרים" אומרים כי על פי המידע שנמסר להם, הפליטים שייעצרו יועברו למתקני כליאה, או לחלופין יגורשו למצרים. חלק מהפליטים יועברו למתקן כליאה חדש שייבנה בימים הקרובים סמוך לכלא קציעות. המועצה האזורית רמת חובב הודיעה היום כי היא מתנגדת להקמת המתקן החדש.

במשטרת ההגירה מכחישים את הדברים ואומרים כי לא מתוכנן מבצע לגירוש הפליטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully