וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק זיו הוא הח"כ שנטען כי תקף מינית

11.7.2007 / 14:10

פעילה במפלגת הגמלאים טוענת כי זיו, חבר המפלגה וסגן יושבת ראש הכנסת, תקף אותה מינית. זיו מכחיש: מדובר ביצר נקמנות

ערוץ הכנסת

(וידאו: ערוץ הכנסת)
_____________

העיתונאי יואב יצחק חשף כי ח"כ יצחק זיו מסיעת הגימלאים הוא הח"כ כלפיו הועלו החשדות שהתקיף מינית פעילה פוליטית במפלגתו. עוזרו הפרלמנטרי של ח"כ זיו אמר לוואלה! חדשות כי הוא "מכחיש מכל וכל" את דברי המתלוננת.

"ידיעות אחרונות" חשף היום כי פעילה פוליטית בכירה באחת המפלגות טוענת שזיו תקף אותה מינית. לדבריה, המקרה ארע זמן קצר לפני הבחירות האחרונות בביתו של זיו אליו היא הוזמנה לצורך פגישת עבודה.

לטענתה, במהלך סיור שערך לה ח"כ זיו בביתו, הוא הוביל אותה לחדר השינה ושם חיבק אותה בחוזקה מאחור, הרים את חולצתה וחזייתה ואחז בחזה. בשלב זה, הפעילה טוענת כי ניסתה להתנגד, אך חבר הכנסת השליך אותה בכוח על המיטה ורק אז היא הצליחה להתחמק ולעזוב את ביתו.

לא התלוננה בגלל תיק קצב

לאחר המקרה, הפעילה התלבטה האם להתלונן, אולם לאור פרשת קצב, היא החליטה לשתוק ולא לפנות למשטרה. לדבריה, "מה שקרה בפרשת משה קצב חיזק את התחושה שאני לא צריכה להתלונן". המתלוננת הוסיפה כי במידה שתתלונן "התוצאה תהיה שינדו אותי מהחברה, ומי שפגע בי לא ייענש".

זיו, המשמש כסגן יו"ר הכנסת, מכחיש את טענות המתלוננת. לדבריו, "היא יכולה להתלונן, זו תופעה רגילה אצלה. אבל אני לא רוצה אפילו להתייחס אליה משום שאלו שטויות". יצוין, כי בבדיקת פוליגרף שעברה, המתלוננת נמצאה דוברת אמת בכל השאלות שנשאלה. ח"כ זיו שכר את שירותיו של עורך הדין ציון אמיר, שמייצג גם את הנשיא לשעבר משה קצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully