וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הסנטור התנצל על שהלך לזונה

שי אילן

10.7.2007 / 15:27

נציג הרפובליקנים מלואיזיאנה אמר כי זה היה "חטא נורא", אבל אלוהים סלח לו. אשתו: אני יותר דומה ללורנה בוביט מלהילרי קלינטון

דיוויד ויטר, הסנטור הרפובליקני מ[[לואיזיאנה]] הביע התנצלות על כך ששמו הופיע בין לקוחותיה של סוכנות הליווי "פמלה מרטין ושות'". "זה היה חטא נורא בעברי, ואני אחראי לו לחלוטין", אמר הסנטור.

ויטר אמר שלפני מספר שנים התנצל בפני אשתו והתוודה בכנסיה. בשני המקרים, הוא טוען, חטאו נסלח לו. מתוך כבוד למשפחתו, הוא אומר, הוא לא ידון בנושא מחוץ למסגרת המשפחתית. אולם לדבריו, הוא מתנצל גם בפני כל מי שהתאכזבו ממנו בכל אופן שהוא.

ויטר הרפובליקני ידוע כבעל עמדות קונסרבטיביות וזכה להערכת חוגים שמרניים במפלגה בזכות התנגדותו לתיקון לחוק ההגירה. הוא מתנגד חריף לנישואים חד מיניים, להפלות ולהגבלות על נשק. ויטר התוודה אחרי ששופטת הסירה את הצו שמנע מבעלת סוכנות הליווי, דבורה פלפרי את פרסום שמות לקוחותיה. פלפרי טוענת שברשומותיה כ-15 אלף שמות.

אישתו של ויטר נשאלה אילו בעלה היה בוגד בה כמו ביל קלינטון, האם הייתה יכולה להיות סלחנית כמו הילרי. וונדי ויטר ענתה: "אני הרבה יותר דומה ללורנה בוביט מאשר להילרי קלינטון". כזכור, בוביט חתכה את אבר המין של בעלה אחרי שבגד בה. ויטר הוסיפה: "אם הוא יבגוד בי כך, אני אעזוב איתו ואקח ממנו דבר אחד, והאמינו לי שזה לא יהיה הסכם מזונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully