וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תככים ובגידות בספארי רמת גן

10.7.2007 / 15:45

בחצר הבבונים נולד גור חדש, אלא ש"האב הגאה" עבר לפני שנים ניתוח לקשירת צינורות, ואינו יודע שהצאצא הוא למעשה בנו של קוף אחר

טלנובלה בחצר הבבונים בספארי ברמת גן: לקופה סאמר נולד בסוף השבוע גור בבונים קטן. האב הביולוגי הוא הקוף סטאר בן ה-9, צעיר הזכרים בלהקה. אלא שקוף אחר, סטינג בן ה-13, הוא שלקח חסות על הגור החדש, ובימים האחרונים הוא מסתובב ברחבי החצר בחזה נפוח מגאווה.

כיצד נולד הבלבול הזה? דוברת הספארי שגית הורוביץ הסבירה הבוקר בשיחה עם וואלה!: "לפני שבע שנים, הוחלט לווסת את הילודה בלהקת הבבונים. רוב הזכרים הבוגרים בלהקה סורסו, אבל שני המנהיגים – סטינג ונינו – עברו ניתוח קשירת צינורות. כלומר, הם עדיין מקיימים יחסי מין עם הנקבות, אבל אלה אינן יכולות להרות. היחיד שלא עבר עיקור היה הקוף הצעיר סטאר, שהיה באותה תקופה בן שנתיים בלבד".

שבע שנים עברו, ולפני כמה חודשים התגלה כי הקופה סאמר, שנחשבת לבת זוגו של מנהיג הלהקה סטינג, נושאת ברחמה קוף צעיר. סטינג, כאמור, אינו יכול להיות האב – אבל למרות זאת, לאחר שנולד הקוף הצעיר, הוא מיהר לקחת עליו חסות. בימים האחרונים, מספרת הורוביץ, "סטינג הולך עם סאמר לכל מקום, מלטף אותה, מסרק אותה ודואג לכל צרכיה". האב הביולוגי סטאר, לעומת זאת, משדר אדישות כלפי החבר החדש בלהקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully