וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: המסחר נסגר בעליות שערים

אסף רותם

9.7.2007 / 23:30

המסחר בוול סטריט ננעל בעליות: מדד דאו ג'ונס הוסיף 0.3% ל-13,649 נקודות. מדד נאסד"ק טיפס בכ-0.1% ל-2,670 נקודות

מדד נאסד"ק השלים בסוף השבוע הקודם עלייה שבועית של 2.4% לרמה של 2,666 נקודות. מדד דאו ג'ונס עלה ב-1.5% בסיכום שבועי לרמה של 13,612 נקודות.

בשוק הסולידי, ירדה התשואה על האג"ח הממשלתיות האמריקאיות לרמה של 5.16%, לאחר שבסוף השבוע טיפסה התשואה ל-5.195%.

היום לא התפרסמו נתוני מקרו משמעותיים. משרד המסחר האמריקאי יפרסם מחר את נתוני המלאי הסיטונאי לחודש מאי ואת נתוני אשראי הצרכנים לחודש מאי.

ביום שישי דווח כי נוספו 132 אלף משרות חדשות לכלכלת ארה"ב בחודש יוני, בהמשך לגידול של 190 אלף משרות בחודש הקודם. חדשות אלו, היו בהתאם לציפיות המוקדמות ומצביעות על כך ששוק העבודה האמריקאי עדיין יציב. שיעור האבטלה נותר כצפוי ללא שינוי ברמה של 4.5% - מרחק נגיעה מרמתו הנמוכה ביותר זה שש שנים.

ענקית האלומיניום אלקואה (סימול AA) תפתח היום לאחר סיום המסחר את עונת הדו"חות לרבעון השני של שנת 2007.

בקרב הישראליות, איבדה טבע כ-0.2% ל-41.4 דולר למרות שבנק ההשקעות בר סטרנס העלה את המלצתו למניה מ"תשואת שוק" ל"תשואת יתר", ונקב במחיר יעד של 48 דולר.

סאנדיסק הוסיפה כ-4.1% למחיר שיא של כשנה - 51.2 דולר - על רקע מחירים גבוהים יותר של שבבי זיכרון, שצוינו בסקירה של סיטיגרופ. האנליסטים מצפים שרמות המחירים החדשות לא ישתנו כלפי מטה עד סוף השנה.

חברת אורבוטק, המוכרת מכונות בדיקה למעגלים מודפסים ולצגים שטוחים, הנמיכה היום את תחזית ההכנסות השנתית של 2007 ב-35 מיליון דולר. זאת, עקב חולשה במערכות הבדיקה לצגים שטוחים. התחזית המעודכנת צופה ירידה של 9% בהכנסות לעומת התחזית הקודמת לרמה של 355-345 מיליון דולר.

לנוכח צבר ההזמנות הצפוי להתקבל במחצית השנייה של 2007 ובשל האינדיקציות המשמעותיות לצמיחה ניכרת בשנה הבאה, מאמינה החברה כי עסקי חטיבת הצגים השטוחים יתאוששו באופן משמעותי בשנת 2008. אורבוטק נפלה בכ-6.4% בתגובה ל-22 דולר.

מניית חברת שבבי התקשורת מטאלינק, זינקה בכ-9.9% לאחר שדיווחה כי תספק שבבים אלחוטיים ליצרנית מוצרי הצריכה האלקטרוניים, הייסנס (Hisense) הסינית, במסגרת חוזה חדש שנחתם בין החברות.

הייסנס היא אחת מעשר יצרניות האלקטרוניקה הגדולות בסין. החברה החזיקה אשתקד ב-15% משוק מסכי הטלוויזיה השטוחים במדינה.

חברת טופ אימאג’, המפתחת תוכנות לעיבוד ולקליטה של מסמכים בארגון באופן אוטומטי, הודיעה היום כי סיכמה על רכישת 51% ממניות אסיה-סופט הסינית תמורת כ-1.8 מיליון דולר במזומן.

החברה קיבלה אופציה לרכישת יתרת האחזקות (49%) בתוך שנה וחצי ב-2 מיליון דולר נוספים. לדברי טופ אימאג', הרכישה החדשה מרחיבה את סל מוצריה והופכת אותה לשחקן החזק ביותר בשוק האסיאתי בתחום תוכנות הלכידה והדמיית המסמכים. המניה זינקה ב-6.9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully