וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח תאיר: ראיות חדשות לטובת זדורוב

שרון נובק

8.7.2007 / 13:26

סניגורו של הנאשם ברצח גילה בזירה ממצאים, המצביעים על מעורבות אנשים אחרים ברצח. משפחת ראדה: קיבלנו אישור לכל חשדותינו

"נשמת הבת שלי תרדוף אותך כל לילה". כך הטיחה הבוקר אילנה ראדה, אמה של תאיר, בראש צוות החקירה של רצח בתה רפ"ק יורם אזולאי. היום התקיים הדיון השני במשפטו של רומן זדורוב, המואשם ברצח תאיר. עו"ד דוד שפיגל, סניגורו של זדורוב, הצליח להוכיח בחקירת אזולאי כי בזירת הרצח נתגלו כמה טביעות נעליים מגואלות בדם, שאינן שייכות לזדורוב. ראש צוות החקירה רפ"ק יורם אזולאי הודה כי "לא הצלחנו להגיע לממצא סופי של מי טביעות הנעליים".

ההגנה במשפט מחזיקה בראיות נוספות, המעלות סימני שאלה נוספים באשר לזהות הרוצח. מסתבר, כי בנוסף לטביעות הנעלים חסרות הזהות, נמצאו גם קווצות שיער, שהחזיקה ראדה בידיה ואינן שייכות לה או לזדורוב. כמו כן, נמצאו שערות על בגדיה של ראדה ועל רצפת השירותים, וכן טביעות נעל במסלול ההימלטות של הרוצח, שאינן שייכות לזדורוב או למישהו מהנחקרים האחרים.

עו"ד שירה מרוז, המייצגת את משפחת ראדה, אמרה הבוקר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי זהו יום חשוב בהשתלשלות פרשת הרצח. "היום התקבל אישור לכל החשדות שלנו", אמרה. היא פרטה שורה של ליקויים וסימני שאלה בחקירה. לדבריה, כל המחלצים ואנשי צוות מד"א נחקרו, ולא נמצאו ראיות הקושרות אותם לרצח. היא הזכירה כי כמה ימים לפני הגשת כתב האישום נגד זדורוב, בדקה הפרקליטות אפשרות שהרצח בוצע על ידי שלושה אנשים. הפרקליטות אף ערכה שחזור של רצח כזה בזירת הפשע, והגיעה למסקנה שהוא אפשרי. אולם, גם כיוון חקירה זה נזנח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully