וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת וערוץ 10 פסלו קמפיין של עובדי חברת החשמל

אבי בר-אלי

5.7.2007 / 13:10

התשדיר אמור היה לתקוף את שר התשתיות ולהזהיר את הציבור מפני התייקרות תעריפי החשמל. רשת: " התשדיר לא עומד בכללי האתיקה של הרשות השנייה"

זכיינית ערוץ 2 רשת וערוץ 10 פסלו את תשדיר המחאה של ועד עובדי חברת החשמל נגד הרפורמה המתוכננת במשק החשמל.

התשדיר, שאמור היה להיות מוקרן בשעות השיא בערוצים 2 ו-10, אמור היה לתקוף את שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר, ולהזהיר את הציבור מפני התייקרות תעריפי החשמל. בוועדת הפרסומות של הזכיינית הנוספת של ערוץ 2, קשת, עדיין בוחנים בימים אלה את התשדיר.

לפני כחודשיים פורסם ב-TheMarker כי 9,600 עובדי חברת החשמל הקבועים גייסו 5.8 מיליון שקל כדי לממן את המשך פעולות המחאה נגד הרפורמה המתוכננת בחברת החשמל. בין היתר, הופנה תקציב זה למימון שלטי החוצות בגנות הרפורמה ומקדמיה ("למי תיתן את חברת החשמל?"), למימון המנשרים שצורפו לחשבונות החשמל (בית המשפט אסר לעשות זאת) וכן למימון קמפיין מחאה טלוויזיוני.

זהו סרטון טלוויזיה קצר תחת הסלוגן "תיק חקירה", שבו מועלות הקלטות עבר של השר בן-אליעזר, בהן התבטא נגד הפרטת חברת החשמל. עוד כולל התשדיר אזהרה מפני עליית מחירי החשמל ב-40% והפניה לאתר האינטרנט של הוועד.

ברשת אישרו את הדברים וציינו כי "התשדיר אכן נבדק, ונמצא כלא עומד בכללי האתיקה של הרשות השנייה".

דווקא בשבוע שעבר עברו הדיונים סביב יישום הרפורמה ללשכתו של בן-אליעזר, שאמור לרכז מעתה את המגעים בין נציגי העובדים, האוצר וההסתדרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully