וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צריך יותר נהג תורן

שרון נובק

4.7.2007 / 23:29

החל ממחר תפעיל חברת דן קווי אוטובוס במהלך הלילה לטובת בלייני גוש דן. "השירות יאפשר לצעירים לצאת לבלות ולחזור בריאים ושלמים"

בלייני תל אביב יוכלו, החל ממחר בלילה, להגיע לבר או למסיבה באוטובוס - ולשתות מבלי הצורך לדאוג לנהיגה הביתה. לכבוד הקיץ והחופש הגדול, תשיק מחר חברת התחבורה דן את קווי "דן לילה" - חמישה קווי אוטובוס, שיפעלו לאורך כל הלילה מכל רחבי גוש דן אל אזורי הבילוי בתל אביב. היוזמה עשויה לסייע למלחמה בתאונות הדרכים בקרב צעירים, לפתור בעיות תנועה וחניה באזורי הבילוי, ולהוזיל את מחירי הנסיעה לבילויים.

קווי הלילה, שיהיו שירותי התחבורה הציבורית הליליים הראשונים בישראל, תוכננו על פי מיפוי של מרכזי הבילוי העיקריים בתל אביב, בסיוע אתר האינטרנט לבילויים "לילה". בשלב הראשון יפעלו האוטובוסים בלילות ימי חמישי בלבד. בשבועיים הראשונים יפעלו הקווים בחינם, ואחר כך יגבו בהם מחירי יום רגילים.

בדן מאמינים שניתן לשנות את הרגלי הצריכה של הציבור הישראלי. "בתהליך הטמעה נכון, בפרט בקרב צעירים, נוכל להפוך את קווי הלילה לאמצעי תחבורה מרכזי בלילות בגוש דן", אמר דובר החברה איתן פיקסמן בשיחה עם וואלה! חדשות.

בזכות השירות דן נהנית משיתוף פעולה של רשויות הממשלה והרשויות המקומיות, שרבות מהן נרתמות לעודד אותו. פיקסמן קורא גם להורים ולמערכת החינוך לעודד את הנוער להשתמש בקווי הלילה. "השירות פשוט מציל חיים, ויכול לאפשר לצעירים לצאת לבלות ולחזור בריאים ושלמים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully