וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו להזדהות עם תושבי שדרות

שרון נובק וספי קרופסקי

3.7.2007 / 14:06

בעקבות יוזמה של אדם פרטי, תצא ביום שישי שיירת מכוניות לעיר. "רצינו להוביל את עם ישראל דווקא למקום בו נופלים קסאמים"

ביום שישי הקרוב תצא שיירת מכוניות מכל רחבי הארץ למסע הזדהות וסיוע לעיר שדרות. המשתתפים במסע יערכו קניות לשבת בעיר, על מנת לסייע בשיקום המצב הכלכלי המדורדר בעיר, ויביעו סולידריות עם התושבים.

כבר לפני חודש וחצי יצאה שיירה ממודיעין לשדרות תחת השם "מודיעין = שדרות". מאחורי היוזמה עמד אילן כהן, בן 32 ממודיעין, שיחד עם אשתו נעמה, מפיק גם את השיירה הנוכחית. לכהן חשוב להדגיש כי מאחורי היוזמה לא עומד אף גוף פוליטי.

בשיחה עם וואלה! חדשות אמר כהן, כי "כל המשתתפים במסע חולקים את אותה תחושת בטן משותפת, שכואבת את כאב התושבים, ומוחה על ההתנהלות השלטונית הנוראית". לדבריו, מטרת היוזמה היא יצירת לכידות בעם ישראל. "רצינו להוביל את עם ישראל דווקא למקום בו נופלים קסאמים. אנו נבוא להוכיח לתושבי שדרות שהם לא אזרחים סוג ב'".

עיריית שדרות מברכת

היוזמה הפרטית צוברת תאוצה. באמצעות הפצת מיילים, הודעות SMS, שיחות אישיות ועכשיו גם פרסומים בתקשורת, עברה הידיעה על היוזמה. מאות אנשים כבר ביקשו להצטרף לשיירה, שתצא לפחות מ-15 נקודות בארץ.

דובר עיריית שדרות יוסף פנחס מברך ושמח על היוזמה. לדבריו, עצם העובדה שאנשים מגיעים לעיר וממלאים אותה יוצרת חיבור בין תושבי שדרות לבין שאר המדינה. הוא קרא לכל אזרחי ישראל לבוא לשדרות בשבת. "מדובר בסך הכל בשעה נסיעה, שדרכה ניתן לתרום המון".

השיירה תצא מתל אביב, ירושלים, חיפה, הרצליה, רעננה, ראשון לציון, רחובות, שוהם, צומת מסמיה, מודיעין, בית שמש וכפר אורנים. לפרטים נוספים ניתן לפנות לטלפונים: 052-6493828 או 052-8967117, או למייל hashayara@gmail.com.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully