וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבעת שמואל הודיעה: נשחק בלאומית

שגיא ניר

3.7.2007 / 11:28

מוטי אמסלם לא המתין להחלטת מנהלת הליגה, וכבר החל בבניית קבוצה חזקה בלאומית. ליגת העל תורחב כנראה רק בעונה הבאה

ליגת העל בכדורסל תמנה גם בעונה הקרובה 10 קבוצות. אחרי ישיבת המנהלת בשבוע שעבר, ממנה ניתן היה להבין כי זו ההחלטה המסתמנת, שלח הבוקר מוטי אמסלם, יו"ר גבעת שמואל, מכתב לראשי הקבוצות בו הוא מודיע כי הגבעה מוותרת על האפשרות לשחק העונה בליגה.

"לפי תקנון איגוד הכדורסל לא ניתן להחליט על הרחבת הליגה באותה עונה, ומאחר שאני משמש כסגן יו"ר האיגוד אני חייב לכבד זאת", כתב אמסלם. "אני מודיע כי גבעת שמואל תשחק בעונה הקרובה בליגה השניה". פרט לגבעה, תשחק בליגה הלאומית גם הפועל באר שבע, שיועדה להיות הקבוצה השניה שתוקפץ לליגת העל.

מעבר להתנגדות של ראשי הקבוצות, ובהן מכבי תל אביב, להרחבת הליגה כבר העונה, הרי שעל פי תקנון איגוד הכדורסל, שלו הסמכות להכריע בעניין הרחבת הליגות, אין לשנות מבנה של ליגה אלא בהתראה של שנה מראש. עם זאת, סביר כי בישיבת המנהלת, שתתקיים ביום רביעי, יוחלט על הרחבת ליגת העל ל-12 קבוצות החל מעונת 2008/9.

"כבר במשחק הליגה בו נקבע שירדנו, הודעתי שאכבד את התקנון וארד ליגה ואני נאמן להודעה שלי", אמר אמסלם. "גבעת שמואל תרד לשנה אחת, ותחזור בתום העונה לליגת העל".

בגבעה החלו זה מכבר בבניית הסגל, כשהגישה הצעה כספית גבוהה לג'רמיין הול, שחקנה של גלבוע/עפולה בשנתיים האחרונות. דרור כהן ימשיך בקבוצה, שמעוניינת בהמשך ההתקשרות גם עם משה ברנר ודרור דוידי. דודו אסרף חתם, ויצטרף אליו גם רכז בכיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully