וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של קצב: ל-א' אין לב

2.7.2007 / 9:31

דגנית אמיתי שברה את שתיקתה בפרשה בראיון ל'ידיעות אחרונות' ותקפה את המתלוננות, את התקשורת, את מזוז ואת "ההמון המוסת"

דגנית אמיתי, בתו של הנשיא לשעבר משה קצב, שברה את שתיקתה הממושכת מאז נחשפה הפרשה והתייחסה לראשונה לעסקת הטיעון שנחתמה עם אביה, במסגרתה הוא צפוי להודות בביצוע עבירת מין חמורות. בראיון ל'ידיעות אחרונות' היא מבהירה: "רוב המתלוננות לא מייחסות לו הטרדה מינית ולא מעשה מגונה. אבא הוא אדם חם שמנשק, מחבק ומלטף מרוב אהבת הבריות".

אחד הדברים שהכעיסו את אמיתי היתה מסיבת העיתונאים של המתלוננת א': "היא סיפרה שהוא הוציא את איבר מינו וניפנף בו. זה שבר אותי. איך נתנו לה לדבר ככה בשעה שצופים בנו בטלוויזיה גם ילדים? היא ישבה שם ושיקרה מול האומה. היא ניסתה לסחוט את אבי. מישהי שנאנסת כביכול הולכת למכור סיפור על פרשיית אהבה ומנסה לסחוט 200 אלף דולר? אין לה מצפון ואין לב".

"ארגוני הנשים רצו תלייה"

על ההפגנה בכיכר רבין נגד אביה אמרה: "ארגוני הנשים קפצו על העגלה. הן רצו משפט ראווה ולא משפט צדק. הן רצו תלייה בכיכר העיר. האנשים שבאו לכיכר היו המון מוסת הם באו בגלל העליהום בתקשורת".

גם היועץ המשפטי לממשלה סופג ביקורת מאמיתי, עו"ד במקצועה: "כאבה לי האמירה של מזוז על אבא שלי שהוא עבריין מין . מוטב אילולא היה אומר מה שאמר, אבל לדעתי זהו מס שפתיים שהוא נאלץ לשלם לציבור המוסת. אני מרגישה שמתנהל פה מרדף. יצאו לציד. רוצים ראש כרות ולא יירגעו עד שלא יקרה לאבא שלי משהו חלילה".

  • עוד באותו נושא:
  • משה קצב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully