וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק מבטיח: נפרוש אחרי וינוגרד

1.7.2007 / 20:51

יו"ר העבודה חזר בפני מרכז המפלגה על התחייבותו לצאת מהממשלה אחרי פרסום הדו"ח הסופי. המרכז אישר את ההצעה של פינס: ברק יהיה המועמד לראשות הממשלה אם יהיו בחירות

מרכז מפלגת העבודה אישר את הצעתו של ח"כ אופיר פינס לפיה אהוד ברק יהיה מועמד המפלגה לראשות הממשלה וכי לא יהיו עוד בחירות מקדימות במפלגה עד הבחירות לכנסת. עוד הציע פינס כי המרכז יקבע מועד קבוע לבחירות פנימיות בעבודה שנה וחודשיים אחרי הבחירות לכנסת אם מועמד העבודה לא נבחר לראש הממשלה. ההצעה לדיון בוועדת החוקה של המפלגה.

יו"ר העבודה ושר הביטחון אהוד ברק הבהיר בנאומו הראשון במרכז המפלגה מאז נבחר, כי הבטחתו שהעבודה תפרוש מהממשלה עם פרסום דו"ח וינוגרד בעינה עומדת.

ברק ניצל את הנאום בכדי להציג את עמדותיו בנושאים שונים: הוא אמר כי על ישראל להגיע להסדרי שלום אך ורק מעמדת כוח ורק כשהצד השני יפנים שאי אפשר למוטט אותה. הוא הבטיח לפעול לסגירת פערים בחברה ולהעמיד את החינוך בראש סדר העדיפויות. כמו כן, הוא הבטיח אישית לשרת החינוך יולי תמיר שהעבודה תעשה מאמץ עליון שלא תהיה פגיעה בתקציב החינוך.

עוד הבטיח ברק, כי העבודה תפעל להצמיד את קצבת הזקנה לשכר הממוצע במשק. למגזר הערבי הבטיח שותפות אמת במעשים, ולא בדיבורים. בקול ישראל דווח, כי ברק הודיע שמינה את מתן וילנאי לסגנו במשרד הביטחון וכי הוא הודה לסגן השר היוצא סנה על תרומתו.

"ביטחון לנשים בכל מקום"

בהתייחסות ראשונה לעסקת הטיעון עם הנשיא לשעבר משה קצב אמר ברק, כי "כאיש ציבור וכאב לשלוש בנות, ביטחון במדינה הוא גם ביטחון לנשים בכל מקום, כולל במקום עבודתן". הוא שלח מסר אישי לחיזוק המתלוננות ואמר, כי יש מי שישמור עליהן, "הצדק כולו תמיד יוצא לאור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully