וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפליטים הסודנים לא יגיעו לרמת אביב ג'

שרון נובק

1.7.2007 / 19:11

מועצת עומר שכרה אוטובוס להעברת 52 פליטים לת"א, לאחר שהונחתו ביישוב בצהרים. בעקבות בקשת רה"מ הפליטים יועברו לאילת

52 הפליטים הסודנים שהיו בדרכם מעומר לרמת אביב ג' יועברו לאילת. כך על פי בקשת ראש הממשלה. ממשרד רה"מ נעשתה פניה אל ראש מועצת עומר פיני בדש, שהחליט להיענות לה.

ראשיתה של הפרשה המוזרה היום בצהרים, אז הגיעו עשרות פליטים סודנים ליישוב עומר בדרום, לאחר שהוסעו ברחבי הנגב. מועצת עומר סיפקה לפליטים כריכים ושתייה והזמינה אוטובוסים על מנת להעבירם למרכז הארץ.

ראש מועצת עומר פיני בדש סיפר לוואלה! חדשות כי בצהרים ירדו 52 פליטים במרכז היישוב מאוטובוס שלווה על ידי חייל. לדבריו, כשניסה לברר מי אחראי על הפליטים, נתקל בגלגולי אחריות בין הצבא למשטרה.

מועצת עומר החליטה לשלוח את הפליטים לשכונת רמת אביב ג' בתל אביב. "אולי כשבתל אביב יראו את הפליטים, הנושא קצת יזעזע את האנשים השמנים במדינה, את בעלי ההשפעה", אמר בדש.

"לנו, כמועצה קטנה, אין כלים ואמצעים לטפל בבעיה" אמר בדש. "לא יכול להיות שיטפלו בפליטים בשיטת הבונבוניירה, ויעבירו אותם מאחד לשני. זו לא בעיה מקומית, אלא בעיה בינלאומית, ועל הממשלה לטפל בסוגיה בהקדם", סיכם בדש.

כאמור, הפליטים עושים דרכם לאילת. בדש מסר כי בפעם הבאה שהצבא יביא ליישוב פליטים סודנים הוא ידאג להעביר אותם לרמת אביב ג' ולכיכר רבין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully