וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל רחוב עצמאי בפלורנטין

חן רוזנק

1.7.2007 / 16:27

בשכונה הכי יצירתית בעיר מתארגן הפנינג אומנויות רחוב בלתי ממסדי בעליל, עם זירות מוזיקה, מחול, תיאטרון, קומיקס ויצירת גרפיטי ענקית אחת. עשה זאת בעצמך

לא כולם שבעי רצון משלל האירועים שקידמה עיירית ת"א בזמן האחרון, מהיבוא הצרפתי ועד לצביעת רחובותיה של העיר בלבן. שניים מהמוחות היצירתיים שמעדיפים לוותר על חיבוק הממסד הם האמן גיא בן-דרור והמפיק ערן נמסטה שהחליטו לארגן לגמרי לבדם פסטיבל רחוב עצמאי.

בשבת, 07.07.07 ישתלט הפנינג אומניות ענק פתוח לקהל הרחב על מתחם הרחוב, הצמוד לסטודיו 46, בפלורנטין. בשתי הרחבות הגדולות ושתי הסמטאות המחברות ביניהן, יקומו בין 14:00 ל 23:00 שלושה מתחמים שונים.

מתחם לייב, עם במת מוזיקה עליה יופיעו 11 להקות ואמני רגאיי רוק והיפ הופ ביניהם רדיו סלמנדרה, פושטק, מוסא נחמיאס, הקרקס של דולי, טובה גרטנר, גרוטאות, unsoundable, טריו תמר אייזנמן ועוד. בנוסף תקום במת מחול, תיאטרון ותנועה עליה יופיעו יוצרים מסטודיו זיגוטה, תיאטרון הגוף, דאבל D, יואלה עוזמו, סטודיו נעים ועוד.

עבור אלה שירצו לחלץ אברים יחכה מתחם די.ג'ייז בו ינגנו אנשי רדיו "קול הקמפוס" (106) איתמר שפריר, שירי פעמוני, ברק חיימוביץ' וטל בן ברוך את מיטב מרכולתם המוזיקלית. ומתחם יצירה וצריכה עם דוכני קומיקס ואמנות רחוב.

המתחם עצמו, שנקרא "אורוות הסוסים", משום שנבנה בסוף המאה ה-19 כאורוות לסוסי המוכתר היפואי, יצא מורווח גם הוא מהפנינג כשלאורך כל שעות האירוע קירותיו הפנימיים של יצוירו ע"י אומני קומיקס וגרפיטי. עבודתם תהיה בסגנון חופשי או עפ"י נושא שיקבע מראש. בתום האירוע יהפוך המתחם ליצירת הקומיקס/גרפיטי הגדולה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully