וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קצב שלף את איבר מינו גם בפניי"

1.7.2007 / 15:55

א' השלישית, שעבדה תחת הנשיא לשעבר במשרד התחבורה, מצטרפת למחאה על עסקת הטיעון. תלונתה נמחקה בשל התיישנות

א' ממשרד התחבורה, שלא מופיעה בכתב האישום נגד הנשיא לשעבר משה קצב מכיוון שחלה התיישנות על התלונה שלה, סיפרה היום בראיון לגלי צה"ל את חוויותיה מעבודתה תחתיו בתקופה שבה כיהן כשר התחבורה: " 'את מאוד נחמדה', הוא נהג להגיד, אני נהנה לעבוד במחיצתך'. לאט-לאט ההתעניינות הופכת להיות אישית יותר ויותר. זה מאוד נחמד, אבל בשלב מסוים אתה מתחיל לחוש מועקה".

"יום אחד לאחר מסיבה, קמתי בבוקר והגעתי לעבודה", מספרת א', "הוא קרא לי לחדרו ואמר לי שהוא לא ישן בלילה, משום שהוא מוצא את עצמו מאוהב עד מעבר לראש. אמרתי לו שקשה לי כי הוא מאוד מפתיע אותי. לא זה הכיוון שמערכת היחסים בינינו הלכה עד היום, ושאני מאוהבת בבעלי והוא לא הרפה. הוא הסביר את מצוקותיו".

לטענתה, בקשותיה נפלו על אוזניים ערלות: "הוא המשיך לחזר אחריי. אמר לי מדי יום כמה אני אטרקטיבית, יפה, מעניינת, שקשה לו לעבור לסדר היום ושהוא לא מסוגל להתרכז בנוכחותי. הוא התחיל לציין בפני כמה החזה שלי יפה ואז כעבור זמן קצר המצב הידרדר לתהום - הוא שלף בפני את איבר מינו והתחנן למגע - כמו אצל א' מבית הנשיא".

"לא ידעתי שזה דפוס פתולוגי"

לדבריה, היא החליטה לא להתלונן כיוון שלא העריכה שהמקרה יחזור על עצמו גם עם בחורות אחרות: "לאחר שניגשתי אליו הוא היתמם ואמר: 'אני עשיתי משהו רע?' - אני מאוהב', ואני לתומי אכן האמנתי שהוא מאוהב. לא ידעתי שזה דפוס פתולוגי עם עוד בנות. אני האמנתי שהוא אכן מאוהב בי והחלטתי להישאר ולקוות שהדברים יפתרו".

א' סיפרה על תחושותיה כשצפתה במסיבת העיתונאים של א' מבית הנשיא לפני ימים אחדים: "הרגשתי הזדהות מוחלטת עם כאבה, עם צערה, עם חוסר האונים שלה ועם עוגמת הנפש שנגרמה לה. א' החליטה להתייצב מול המצלמות כשהבינה שלא יהיה משפט. באיזו זכות הם מבטלים את עדותה - היא מלכתחילה פתחה את כל הפרשה".

  • עוד באותו נושא:
  • משה קצב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully