וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חה"א הרג 7 פלסטינים ברצועה

30.6.2007 / 3:29

כלי טיס תקפו פעמיים. בתקיפה בחאן יונס נהרגו 3 פעילי ג'יהאד איסלמי, ובתקיפה ליד עזה נהרגו 4 שעבדו במחרטה לייצור קסאם

בשתי תקיפות אוויריות שבוצעו אתמול על ידי חיל האוויר של צה"ל נהרגו שבעה פלסטינים ברצועת עזה. לפני כחצי שעה הופצצה מחרטה לייצור רקטות קסאם, במחנה הפליטים מועזי, ליד העיר עזה. בהפצצה נהרגו ארבעה בני אדם, בהם אב ובנו, ששהו במבנה באותה שעה. בקול ישראל דווח, כי ההרוגים הם חברי פלג של ארגון גדודי חללי אל אקצא, של פתח.

קודם לכן, נהרגו שלושה חמושים פלסטינים בתקיפה אוויירית של צה"ל בדרום הרצועה. כלי טיס של חיל האוויר תקפו מכונית בה ישבו החמושים, שנסעה באזור חאן יונס בדרום הרצועה. ברכב ישבו ככל הנראה פעילים נוספים אשר לא נהרגו בתקיפה, ולא ידוע עדיין מה מצבם.

מדובר צה"ל נמסר כי השלושה היו אנשי הג'יהאד האיסלמי, ושמותיהם זיאד ראנם, בכיר בזרוע הצבאית של הארגון בדרום הרצועה, ריאד ראנם ומוחמד א-ראעי. הג'יהאד האיסלמי פרסם הודעה, ובה ניתן אישור לעובדת היות ההרוגים חברים בארגון.

מדובר צה"ל נמסר, כי השלושה היו מעורבים בעבר בתכנון פיגועים בישראל ובביצועם, בהם גם פיגועי התאבדות. א-ראעי שיגר במאי 2004 רקטת RPG שפגעה בנגמ"ש בציר פילדלפי והרגה חמישה חיילים. עוד נמסר, כי הפעילים אשר ישבו במכונית תכננו לבצע פיגוע נוסף, שטיבו אינו ידוע כרגע, בעתיד הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully