וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנדר: אם קצב לא יודה, אין הסדר טיעון

30.6.2007 / 0:01

לדברי פרקליט המדינה, אין ספק שהנשיא לשעבר ביצע את המיוחס לו: "הוא לא היה מתפטר ומסכים לכתב האישום החמור אם היה חף מפשע"

פרקליט המדינה [[ערן שנדר]] אמר כי על [[משה קצב]] לעמוד בפני בית המשפט ולהודות שביצע את העבירות המפורטות בכתב האישום המוסכם. בראיונות שהעניק לגלי צה"ל ולקול ישראל אמר שנדר כי "אם לא ייעשה כן, ויאמר שלא עשה את המעשים והודה בהם רק כדי להקל על משפחתו, לא יהיה הסדר טיעון".

שנדר הוסיף, כי היועץ המשפטי לממשלה [[מני מזוז]] ידע שההחלטה על העסקה לא תתקבל באהדה בציבור, אבל "אוי לפרקליטות אם הייתה מקבלת החלטה על פי סקרי דעת קהל".

לשנדר אין ספק שקצב ביצע את המעשים המיוחסים לו: "אני מתקשה להאמין שנשיא מתפטר ומסכים לכתב אישום לא פשוט עם עבירות מסוג פשע כשהוא לא עשה את המעשים". שנדר הדגיש: "אני אומר בקול צלול וברור שאם הנשיא לא יתיצב בבית המשפט ויאמר שהוא ביצע את עבירות המין הלא פשוטות למעלה משנה בעת כהונתו כשר התיירות וגם בל' כשהוא היה בבית הנשיא, אם הוא לא יאמר 'כך עשיתי', לא יהיה הסדר טיעון".

בהתייחסו למסיבת העיתונאים שקיימה המתלוננת א' שנותרה לבסוף מחוץ לכתב האישום וקראה למותקפות שלא לפנות לרשויות אמר: "אני מצטרף למסר של ללכת לפסיכולוג, אבל אני מוסיף את המסר של כן ללכת למשטרה. אנחנו מחוייבים לבדוק את הדברים אם יש באמת יסוד סביר להרשעה, והיו סתירות לא מעטות. אנשים שנשלחנו אליהם על ידי א' עצמה אמרו דברים שונים ממה שהיא אמרה לנו, אבל אני לא רוצה להוסיף בנושא זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully