וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות ללשכת עורכי הדין: גיא-רון מוביל

שרון נובק

27.6.2007 / 16:13

יורי גיא-רון, שזכה ב-36% מהקולות, יתחרה בסיבוב השני מול אילן בומבך, שזכה ב-31% מהם. ניצחון לסיעת גיא-רון גם בוועדי המחוזות

בבחירות ללשכת עורכי הדין, שנערכו אתמול, מוביל עו"ד יורי גיא-רון עם 36% מהקולות. כך עולה מספירת רוב הקולות. התוצאות החלקיות לא עולות בקנה אחד עם הסקרים, שניבאו ניצחון לעו"ד אילן בומבך. על פי התוצאות החלקיות, הגיע בומבך למקום השני בלבד עם 31% מהקולות.

אל הקלפיות בסיבוב הבחירות הראשון טרחו להגיע לא יותר מ-33% מתוך 37 אלף בעלי זכות הבחירה. אף אחד מששת המועמדים לא הצליח להשיג 40% מהקולות, המאפשרים ניצחון בסיבוב הראשון. לפיכך, יתמודדו גיא-רון ובומבך בסיבוב השני שיערך ב-10 ביולי.

האשמות על אי-תקינות בבחירות

יועץ התקשורת של יורי גיא-רון לירן אלרם אמר היום לוואלה! חדשות כי כל המועמדים של סיעתו של גיא-רון זכו בבחירות לראשות ועד המחוזות תל אביב, חיפה ודרום. לדבריו, אם אזכה גיא-רון בסיבוב השני, ניצחונם יאפשר ללשכה לפעול באופן יעיל, תוך שיתוף פעולה בין ראשי המחוזות וראש הלשכה. בנוסף, בחירתם מעידה על תמיכה גורפת בגיא-רון בקרב עורכי הדין. התוצאות בתל אביב ובפריפריה מוכיחות כי גיא-רון זוכה לתמיכה כלל ארצית".

בהודעה שפרסם היום, האשים עו"ד בומבך את המנצח בפגיעה בתקינות הבחירות. "ניצח בסיבוב הראשון מי שהצליח להניס את הבוחרים מלומר את דברם. סגירת הקלפיות, גניבות הפתקים והאלימות כלפי פעילים הטו את הכף", כתב. "כך קרה שדעת המיעוט הגיעה לקלפי והרוב נשארו בבית", סיכם בומבך את תוצאות הסיבוב הראשון.

בתגובה לטענות בומבך, אמרו במטה גיא-רון כי בתל אביב פעלו 25 קלפיות, בפריסה רחבה שאפשרה גישה נוחה להצבעה לכל עורכי הדין. "אין שום תלונה או דיווח על אלימות מצד פעילי גיא-רון", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully