וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה: אמבולנס חדש לסובלים מהשמנת יתר

27.6.2007 / 3:53

רכב החירום שהושק בעיר קלגרי יסייע לחולים בעזרת ציוד משוכלל בשווי 27 אלף דולר. רבע מאזרחי קנדה סובלים מהשמנת יתר

אמבולנס חדש הושק בעיר קלגרי שבקנדה, המותאם לצרכיהם של נזקקים הסובלים מהשמנת יתר. האמבולנס המיוחד, והצוות המאומן שיפעיל אותו בשעת צרה, יהיה זמין לחולים במשקל 181 ק"ג, עד ל-453 ק"ג.

"גודלו הפיזי של המטופל משפיע על הסיכוי לפציעות בקרב הצוות הרפואי באמבולנס סטנדרטי", אמר פול לה-פוינט, קצין חינוך בשירות החירום הרפואי בעיר. באמבולנס החדיש הותקן ציוד בשווי של 27,915 דולר, כשבין ההתקנים ניתן למצוא מעלית הידראולית ומזרן אוויר מיוחד המאפשר להזיז חולים בקלות. בכך, מקווים גורמי הרפואה בעיר, למנוע מצבים בהם חולים עם בעיות השמנה נאלצו להיסחב במשאיות כדי לקבל טיפול רפואי.

מחקרים הראו כי רבע מאזרחי קנדה סובלים מבעיות השמנה, ואף קיים ארגון הדואג לזכויותיהם. נשיא הארגון ד"ר דיוויד לאו מסביר: "אני מטפל במספר חולים שעד כה לא ניתן היה להעביר אותם לבית החולים". עוד הוסיף לאו כי "זה חשוב שאנשים ידעו שאלו עם בעיית השמנה הם לא אזרחים סוג ב' יותר".

לשם השימוש באמבולנס החדש אומנו 16 פרמדיקים, ולשאלה איך ניתן לדעת מתי יתעורר הצורך לשלוח את רכב החירום המשוכלל, עונה לה-פוינט כי "אין כוונה לשאול במוקד החירום על משקלו של החולה, אבל מידע שיעלה בזמן הדיווח בהחלט יסייע". לסיכום טען לה-פוינט: "יש לנו מספר חולים מוכרים שיסתייעו באמבולנס החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully