וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנת סמויה חשפה 18 סוחרי סמים

שרון נובק

26.6.2007 / 10:21

הסוכנת עבדה בבית ספר ובפאב בירושלים, וקנתה מסוחרים חשיש, אקסטזי וטריפים. הסוכנת: ילדים בתיכון יודעים הכל על סמים

18 תושבי ירושלים, בהם תלמידי תיכון בעיר, נעצרו לפנות בוקר בחשד לסחר בסמים, בפשיטת שוטרי ובלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים במשטרה. מעצרם של החשודים התאפשר לאחר שהופללו על ידי סוכנת סמויה של המשטרה.

הסוכנת הסמויה פעלה תחת השם הבדוי נועה קרוב לשנה. נועה החלה לעבוד כמאבטחת בבית ספר תיכון בשעות הבוקר, וכמלצרית באחד מהפאבים בירושלים בשעות הערב. במקומות עבודתה היא רכשה חשיש, אקסטזי וטריפים מבגירים ומקטינים, והביאה להפללתם.

"הכרתי את חבורת הילדים, והתחברתי לגרעין הבעייתי", סיפרה נועה בשיחה עם וואלה! חדשות. "תלמידים בכיתות י'-י"ב סיפרו על שימוש בסמים, התחושות שהם מעלים, איפה אפשר להשיג, ואיפה נערכות מסיבות טבע. הם יודעים הכל". נועה התחברה לבולטים שבין הנערים, וקנתה מהם גראס, חשיש, אקסטזי וטריפים.

נועה סיפרה שההיררכיה בעולם הסמים ברורה. בבית הספר הכירה נערים שעלו בסולם ההיררכיה. אחד הילדים עבד בשביל סוחר גדול ממנו, "והוא עצמו סיפר שהשתמש בילדים צעירים בגיל בית ספר יסודי על מנת שיעבירו בשבילו סמים", היא אומרת. "הוא ידע שהוא עושה דבר פסול, אבל אמר שהוא נותן לילד כסף, שלא היה יכול להשיג במקום אחר", סיפרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully