וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם שליט: מקווה שזה לא ספין של חמאס

25.6.2007 / 19:11

אביו של החייל החטוף אמר כי רק הרמטכ"ל דיבר איתו לאחר חשיפת הקלטת בה נשמע בנו. "מקווה שחמאס לא מבקש רק להחזיר הזרקורים אליו"

בתגובה רשמית לקלטת בה נשמע החייל החטוף גלעד שליט, אמר היום אביו נועם, כי הוא מקווה שמטרת הקלטת היא לסמן כי החמאס מעוניין להתקדם בנושא עסקת האסירים, "וזה לא איזהשהו ספין תקשרותי של חמאס כדי להסיט את הזרקורים משארם לעזה". לדבריו, הוא אמר זאת גם לחמאס. הוא הוסיף כי הוא מקווה שחמאס, בעקבות המצב החדש בעזה, מעוניין להביא לסיום עסקת האסירים ולהראות השגים לעם הפסלטיני.

שליט סירב לפנות באמצעות התקשורת לראש הממשלה אהוד אולמרט, ואמר כי הוא "לא רוצה לתת עצות לממשלת ישראל בטלוויזיה". "אם זה באמת איתות אני מבקש ממקבלי ההחלטות שיקדמו את העניין הזה", הוסיף. "לאחר שנה, נראה לי שזה הזמן".

"נראה שזה קולו של גלעד"

לגבי אמינות הקלטת אמר שליט כי "על פניו נראה שזה קולו של גלעד". לדבריו, ניתן לדעת בוודאות שההצהרה מוכתבת, ואין דרך לדעת מתי הוקלטה. לדבריו, הקלטת מעוררת כמה שאלות, בעיקר לגבי מצבו הבריאותי של בנו, "נוכח דברי גלעד שאומר שמצבו הבריאותי מדרדר, מול דוברי חמאס שאומרים היום שמצבו הבריאותי טוב וכל מחסורו ניתן לו".

שליט הבהיר כי איש מהדרג המדיני לא יצר איתו קשר מאז פרסום הקלטת, וכי היחיד שדיבר איתו היה הרמטכ"ל גבי אשכנזי, "שהתקשר אלינו ללא אינפורציה נוספת, לשיחה כללית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully