וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: אין שינוי במדיניות בעקבות הקלטת

25.6.2007 / 17:49

רה"מ אמר כי ידון עם המנהיגים בפסגת שארם בקלטת בה נשמע החייל החטוף גלעד שליט. לבני: חמאס מנצל בציניות את הסבל של גלעד

ראש הממשלה אהוד אולמרט אמר היום, בתגובה לפרסום הקלטת בה נשמע החייל החטוף גלעד שליט, כי היא "עדות נוספת לאכזריות חמאס". בערוץ 2 דווח כי לדברי אולמרט, הקלטת ותכניה ידונו בפסגה האזורית הנערכת היום בשארם א-שייח'. מלשכת ראש הממשלה נמסר לאחר נחיתתו בשארם, כי "אין שינוי במדיניות הממשלה וחמאס אינו פרטנר".

"הקלטת היא ניסיון של [[חמאס]] להוכיח שהוא זה ששולט בגורלו של שליט ולא גורמים אחרים" אמר שר הביטחון [[אהוד ברק]].

שרת החוץ ציפי לבני אמרה כי "חמאס עושה שימוש ציני בסבלו של גלעד שליט ומשפחת שליט על מנת לקדם את מטרותיו האכזריות באזור". לבני, שדיברה בכינוס של הסגל הדיפלומטי בירושלים, אמרה כי ארגון חמאס אחראי לחייו ולבריאותו של שליט. "ממשלת ישראל תנקוט בכל הצעדים האפשריים כדי להחזיר אותו", הוסיפה.

ישי: לנהל מו"מ ישיר עם חמאס

תגובות רבות עדיין מגיעות מכל המערכת הפוליטית בעקבות פרסום הקלטת על ידי חמאס היום, ובגלי צה"ל דווח כי ח"כים מהימין מבקשים מראש הממשלה אהוד אולמרט שלא לשחרר אסירים. יו"ר האיחוד הלאומי-מפד"ל [[בני אלון]] אמר כי "מול הלחץ הפסיכולוגי של כוחות ההרשע, אין אופוזיציה ואין קואליציה", וקרא "לחזק את ראש הממשלה כדי שינהל מדיניות ללא כניעה לטרור".

בניגוד להם אומר סגן ראש הממשלה ויו"ר ש"ס [[אלי ישי]], כי על הממשלה לנהל משא ומתן ישיר עם חמאס על שחרור שליט. בראיון לערוץ 10 אמר ישי כי אמר זאת גם לראש הממשלה. "צריך לפעול בחוכמה ובתפילה שיעלה בידינו להחזיר את גלעד הביתה", הוסיף.

גם סיעת [[מרצ]] קוראת לממשלה לחדש מיד את המשא ומתן עם הפלסטינים תמורת שחרורו של שליט. מהסיעה נמסר כי "חייל בצה"ל צריך לדעת שהוא הולך להגן על המדינה, והיא תעשה כל שביכולתה כדי להגן עליו ולהחזירו חזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully