וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצטער על חוסר ההתעניינות בי"

25.6.2007 / 14:47

אביו של החייל החטוף גלעד שליט אמר בראיון לערוץ 2 כי הקול בקלטת נשמע כקולו של בנו. בקלטת אומר שליט: "אני זקוק לטיפול רפואי"

חמאס פרסם היום קלטת שמע של החייל החטוף גלעד שליט. בראיון לערוץ 2, אישר נועם שליט, אביו של גלעד, כי הקול בקלטת נשמע כקולו של בנו. שליט נשמע בקלטת כמי שמקריא הצהרה מוכתבת, והוא מבקש בה שהממשלה תענה לדרישות של החוטפים, הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל קסאם.

הקלטת נפתחת במילים "אני החייל גלעד בן נעם שליט, הכלוא אצל כתאיב אל שאהיד עז א-דין אל קסאם". נוסח הקלטת נשמע כנוסח ערבי שתורגם לעברית, ומשתמש במונח הערבי "כתאיב אל שאהיד", שמשמעותו "גדודי השאהידים".

"אמא ואבא, אחותי ואחי, חבריי בצה"ל, אני מוסר לכם מתוך הכלא דרישת שלום ואת געגועיי לכולכם" אומר שליט בקלטת. "עברה עליי שנה שלמה בתוך הכלא, ועדיין מצבי הבריאותי מדרדר ואני חייב באשפוז ממושך בבית החולים. אני מצטער על חוסר ההתעניינות של הממשלה הישראלית וצה"ל בעניין שלי ואי הענותם לדרישות כתאיב אל אסלאם. זה ברור שהם צריכים להיענות לדרישות האלו כדי שאני אשתחרר כבר מהכלא, ובמיוחד שאני הייתי במבצע צבאי מתוך הוראה צבאית ולא הייתי סוחר סמים".

עוד נאמר בקלטת: "כמו שיש לי הורים, אמא ואבא, גם לאלפי העצירים הפלסטינים יש אמהות ואבות שחייבים להחזיר להם את בניהם. יש לי תקווה גדולה בממשלתי שתתעניין בי יותר ותיענה לדרישות אל מוג'הדין. הרב"ט גלעד שליט".

נועם שליט, אביו של גלעד, אמר כי קלטת השמע שפורסמה היא "מעודדת, אבל אנחנו רוצים שמישהו בלתי תלוי יבדוק את מצבו הרפואי והנפשי, ואת התנאים שבהם הוא מוחזק. אני מניח שזה מכתב שהם הכתיבו לו, ואין כאן אינדיקציה למצבו האמיתי".

חמאס פרסם את הדרישות לשחרורו

עם פרסום הקלטת פרסמו גדודי עז א-דין אל-קסאם באתר הרשמי של הארגון את רשימת הדרישות לשחרורו.

בראש ובראשונה הם דורשים את שחרור כל הנשים, כל הנערים עד גיל 18 וכל החולים הפלסטינים הכלואים בבתי הסוהר הישראלים. בנוסף, הם דורשים לשחרר אלף אסירים פלסטינים נוספים ולהפסיק את כל "פעולות התוקפנות נגד העם הפלסטיני, לרבות המצור הכלכלי עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully