וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם רה"מ לא ישחרר את בני - שיתפטר"

24.6.2007 / 17:55

נעם שליט נאם בעצרת לציון שנה לחטיפת בנו. אולמרט בישיבת הממשלה: "משקיעים מאמצים עליונים". רק 2 חברות כנסת הגיעו לעצרת בירושלים

מאות בני אדם השתתפו היום בעצרת לציון שנה לחטיפתו של גלעד שליט, שנערכה בגן הוורדים מול הכנסת בירושלים. בין המפגינים נכחו אך ורק שתי חברות כנסת - קולט אביטל (העבודה) ואסתרינה טרטמן (ישראל ביתנו). זאת, למרות העובדה שהיום, כמדי יום ראשון, לא התקיימה בכנסת פעילות פרלמנטרית.

מארגני העצרת ציינו כי כל מאה ועשרים חברי הכנסת הוזמנו לעצרת היום, אך רק אביטל וטרטמן בחרו להגיע. מלשכתה של חברת הכנסת אביטל נמסר כי היא שינתה את לוח הזמנים שלה הבוקר וביטלה פגישות ואירועים על מנת להגיע לעצרת בגן הוורדים. המארגנים הביעו אכזבה על כך שלא היו חברי כנסת נוספים שנהגו באותו אופן.

מיקי גולדווסר, אמו של אהוד שנמצא כבר קרוב לשנה בשבי החיזבאללה, אמרה כי היא מאוכזבת מהנוכחות הדלה של אישי ציבור בעצרת היום. היא ציינה כי זו לא הפעם הראשונה שנבחרי הציבור מתעלמים מהזמנות לאירועים של משפחות החטופים, וכי "שום תירוץ שהוא" אינו מצדיק זאת.

"החיילים צריכים לדאוג"

נעם שליט, אביו של גלעד, אמר במהלך העצרת כי אם ראש הממשלה אהוד אולמרט אינו יכול להביא לשחרורו של בנו, עליו להתפטר. הוא הוסיף: "אם מדינה שלמה, על קברניטיה והמערכות המתקדמות שברשותה אינה מסוגלת להחזיר לוחם מן השבי ואפילו אינה משיגה מידע מבוסס על בריאותו, כולנו צריכים לדאוג ובעיקר חיילי צה"ל".

בתוך כך, ראש הממשלה אהוד אולמרט אמר הבוקר בישיבת הממשלה כי "לא עבר יום אחד מאז חטיפתו של גלעד שליט, מבלי שהשתדלנו והשקענו מאמצים עליונים בנסיון להחזירו הביתה". הוא הוסיף כי הממשלה תמשיך "לעשות כל מאמץ לשחרורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully