וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל תפשיר חצי מכספי המסים של הרשות

24.6.2007 / 15:45

350 מיליון דולר המוקפאים בישראל יועברו לאבו מאזן. אולמרט: נציג בשארם גם את הדרישות מהרשות הפלסטינית

הממשלה אישרה הבוקר את העברת כספים המיסים הפלסטינים המוקפאים לממשלת החירום הפלסטינית בהנהגת אבו מאזן, לקראת הפסגה האזורית שתפתח מחר ב[[שארם א-שייח]]. סך הכל אושרה העברת 350 מיליון דולר, כמחצית מהכספים המוקפאים בישראל. בקול ישראל דווח כי אביגדור ליברמן ויצחק אהרונוביץ' מישראל ביתנו התנגדו להחלטה, ויתר השרים בממשלה תמכו בה.

ראש הממשלה אהוד אולמרט אמר בישיבה כי יציג מחר בפסגה גם את ההטבות שתאפשר ישראל לממשלת אבו מאזן, וגם את הציפיות של ישראל ממנה - הכוללות מלחמה בטרור. זאת, לנוכח דרישת השרים כי שורת ההטבות שאושרה לא תעשה בלי התחייבות של ממשלת הפתח ללוחמה בטרור.

בקול ישראל דווח כי שר הקליטה זאב בוים (קדימה) אמר שעל [[אבו מאזן]] להלחם מלחמה נחרצת בטרור באזורים בהם הוא שולט, דבר שהוא לא עושה כעת, לדברי בוים, משום שהוא חלש. שר התמ"ת אלי ישי (ש"ס) הוסיף כי יש לוודא שהכסף שיועבר לאבו מאזן לא יגיע לידי חמאס.

שר הבינוי והשיכון מאיר שטרית אמר שהמבחן של אבו מאזן הוא כושר הביצוע, ולפי המסתמן עכשיו הוא נוקט בצעדים ועוצר אנשי חמאס. לדבריו, הממשלה הפלסטינית יכולה להיות פרטנר. השר לענייני ירושלים יעקב אדרי (קדימה) תמך גם הוא בצעדים, ואמר כי יש לפתוח דף חדש עם הרשות הפלסטינית "בצעדים מדודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully