וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקר טוען שגילה את הסוף של "הארי פוטר"

שי אילן

21.6.2007 / 21:09

אדם המכנה עצמו "גבריאל" טוען שפרץ להוצאת הספרים "בלומסברי" וגנב את כתב היד בגלל התנגדות האפיפיור לספר

האם הצליח האקר לגלות את הסוד הספרותי השמור ביותר בעולם, הסוף של סדרת הספרים "[[הארי פוטר]]"? העיתונות הבריטית מפרסמת כי אדם המכנה עצמו "גבריאל" טוען שהצליח לחדור להוצאת הספרים בלומסברי ולגנוב את כתב היד.

באתר האקרים ידוע סיפר גבריאל את מה שלטענתו הוא סוף הסדרה לפרטי פרטים. לדבריו, הוא שלח וירוס לעובדי חברת בלומסברי ובדרך זו הצליח לגנוב את הספר. "האסטרטגיה של הפריצה הייתה הקלה ביותר האפשרית. מדהים לגלות לכמה עובדים של החברה יש עותקים וטיוטות של הספר הזה".

הסיבה למעשה, לדבריו, קשורה להתבטאויות של האפיפיור [[בנדיקטוס ה-16]], עוד כשהיה קרדינל. בנדיקטוס, אז יוזף רצינגר, טען שהארי פוטר מוביל צעירים להחזיק באמונות נאו-פגאניות. בינתיים לא ניתן לוודא אם הפרסומים אמיתיים או שמדובר בזיוף. בעבר פורסמו זיופים רבים של אנשים שטענו שבידיהם עותקים של הספרים הקודמים לפני פרסומם.

הוצאת הספרים "בלומסברי", ששומרת בקנאות על סודות הספר האחרון, נקטה גישה בלתי לוחמנית ביחס לפרסום. דוברת ההוצאה אמרה כי "יש הרבה שמועות לגבי הספר באינטרנט. אנחנו לא מכחישים ולא מאשרים אותן". בהוצאה צופים כי שלושה מיליון עותקים של הספר יימכרו ב-24 שעות אחרי פרסומו, ב-21 ביולי השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully