וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעה: פדופילים יעברו סירוס כימי

שרון נובק

21.6.2007 / 12:05

לפי הצעת חוק, פדופילים ישוחררו מהכלא, רק אם יסכימו לעבור סירוס כימי. הצעה נוספת: עברייני מין לא יוכלו לגור סמוך לקורבנותיהם

לפני כשבועיים הונחה על שולחן הכנסת הצעת חוק שיזם ח"כ יובל שטייניץ לפיה, פדופילים יוכלו להשתחרר ממאסר רק אם יסכימו לעבור סירוס כימי.

הצעת החוק, שתידון ביום ראשון בוועדת השרים לענייני חקיקה, קובעת כי עבריין מין שפגע בילדים, ונידון לתקופת מאסר של שנתיים ומעלה, יוכל להשתחרר מהכלא רק אם יסכים לעבור טיפול פסיכולוגי וסירוס כימי המדכא את היצר המיני. על פי ההצעה, בית המשפט יהיה מוסמך להשאיר עבריין מין במאסר לתקופות ארוכות של עד 20 שנים, אם לא יסכים לטיפול.

לדברי דוברת ח"כ שטייניץ, הצעת החוק זוכה לתמיכה רחבה בקרב אנשי מקצוע, ארגוני נפגעי תקיפה מינית וחברי כנסת רבים מכל קצוות הקשת הפוליטית.

הצעת חוק נוספת שיזם שטייניץ מציעה להרחיק עברייני מין מסביבת הקורבן. לפי הצעה זו, לא יורשו עברייני מין מורשעים להתגורר ברדיוס של שלושה ק"מ ממקום מגורי קורבנותיהם למשך 12 שנים. דוברת הח"כ הסבירה כי מטרת ההצעה היא להקל על נפגעי עבירות מין, ולמנוע מהם נזק נוסף שעלול להגרם כתוצאה מהתקלות יומיומית עם הפוגע. בהצעת החוק מצויין כי כשמדובר בעבירות מין בתוך המשפחה, ייושם החוק רק אחרי שכל מקרה יבחן לגופו בבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully