וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי הפיל עובר זמנית לבידוד

יובל אביבי

21.6.2007 / 11:04

חצר הפילים תחולק זמנית לשניים, ובחלק אחד יבודד יוסי, שתקף פעמיים את פילות השבט. אם יוכיח התנהגות טובה, תבוטל ההפרדה

בהנהלת הספארי מתאמצים למצוא פתרונות יצירתיים לבעיית יוסי הפיל, שלחובתו נרשמו בחודשים האחרונים שני מקרים של תוקפנות כלפי פילות הספארי. עכשיו, מתכננים בספארי לחלק זמנית את חצר הפילים לשניים, באמצעות גדר אבנים, ולהקים מעבר נפרד מיוחד עבור יוסי, כדי להפריד בינו לשאר הפילים ובעיקר הפילות.

עם זאת, מדגישה דוברת הספארי שגית הורביץ, המהלך הוא זמני בלבד. בגדר האבנים שתפריד בין חלקי החצר יוצב שער, שייפתח בהשגחת עובדי הספארי ובפיקוחם. כך ניתן יהיה להחזיר מפעם לפעם את יוסי לחברת שבט הפילים, לבחון את התנהגותו מול הפילות ולראות האם חזר למוטב ותיקן את דרכיו.

באפריל הרג יוסי הפיל את הפילה עטרי, במאבק על הנהגת השבט. ביום ראשון השבוע תקף יוסי שנית, הפעם את הפילה נוריס. בספארי מדגישים שאופי התקיפה האחרונה שונה לחלוטין מההתקפה הראשונה: הפעם היה מדובר בניסיונות חיזור שלא עלו יפה, ובהתלהבות מוגזמת בעת המשחק המקדים.

לכן, אומרת הורביץ, הבנייה בחצר היא זמנית, ולא נבנית חצר מיוחדת ליוסי, אלא רק הפרדה. לאחר תקופת המתנה, יחודשו הניסיונות להפגיש מינית בין יוסי לפילות, ותיבחן מידת האגרסיביות שלו במהלך מפגשים אלו. אם תצלח דרכו של יוסי, הוא עשוי לשוב לחיק הפילות בחודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully