וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע התרמת מח עצם: עזרו להציל חיים

יובל אביבי

21.6.2007 / 11:18

עומרי עטייה בן ה-13 מאושפז בבי"ח שניידר עם סרטן דם. על מנת להציל את חייו, יש צורך במימון בדיקת דגימות מח עצם. אתם יכולים לסייע

ב-19 ביולי אמור עומרי עטייה לחגוג את בר המצווה שלו בכותל, אבל על התוכניות החגיגיות מעיבה מציאות שרוב בני ה-13 כלל אינם מעלים על דעתם. עומרי מאושפז במחלקה האונקולוגית בבית החולים לילדים "שניידר", וממתין לתרומת מח העצם שתציל אותו מסרטן הדם שבו לקה. עקב הטיפול הכימותרפי האלים, גם נחלשה המערכת החיסונית של עומרי, והוא נאלץ לבלוע מדי יום קוקטייל אנטיביוטי, המקשה גם הוא על חייו.

מבצע התרמת דם לדגימת מח העצם כבר יצא לדרך, וב-27 ביוני, בשעות 10:00-17:00, יתקיים יום התרמה נוסף באוניברסיטת תל אביב, ואולם, כפי שקורה כמעט תמיד במקרים מעין אלו, המכשול העיקרי בדרך לריפויו של עומרי הוא בדיקת הדגימות. עלות כל בדיקה היא 250 שקלים, ומשפחתו של עומרי נאלצת לשאת בנטל המימון הכבד. עד כה גויסו כמיליון שקלים, אולם גם הסכום הזה אינו מספיק לבדיקת כל התרומות.

עמות "עזר מציון" מסייעת למשפחתו של עומרי בגיוס תרומות לבדיקת התרומות, עבור עומרי ועבור ילדים רבים אחרים, שהטיפול בהם תלוי בהקמת מאגר תורמים. ללא תרומות אלו, נותרות הדגימות בהקפאה, ואין בהן כל שימוש מעשי.

הקמת מאגר כזה תלויה רבות בטוב לבו של הציבור, שיכול לסייע לעומרי ולילדים אחרים באמצעות תרומה כספית. המעוניינים לתרום ולסייע למימון בדיקת דגימות הדם, יכולים לעשות זאת באתר עמותת עזר מציון (ראו לינק לטה) או במרכז "אילנית" של העמותה בטלפון 03-9277777.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully