וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטומטי לאנשים

21.6.2007 / 8:26

שני צעירים אמריקאים כשלו כשניסו לשדוד רכב, מכיוון שלא ידעו איך לתפעל גיר ידני. מורה הנהיגה שלהם לבטח יתאכזב מהם

הצעירים הפוחזים הגיעו מצויידים באקדח לפיצריה בפרבר של אטלנטה, ארצות הברית, ושדדו ארנק ומפתחות רכב 'הונדה אקורד' של אדם תמים מחוץ למקום. אך תוכניתם הזדונית השתבשה: רגע לפני שהצליחו לבצע את הפשע המושלם, ולנסוע אל השקיעה, הזוג הסורר שכח פרט שולי – אין להם מושג איך לנהוג ברכב המונע בגיר ידני, אבוי לבושה.

"אחד מהם ישב במושב הנהג וניסה להתניע את הרכב אבל לא היה לו מושג איך" העיד צעיר בשם ג'ון וויליאמסון שנכח במקום. "הרדיו היה הדבר היחיד שהוא הצליח להפעיל" וויליאמסון הוסיף בלגלוג.

בזמן שהפושעים הלא יוצלחים המשיכו בנסיונותיהם העקרים להתניע את רכב ההונדה, לעובדי הפיצריה הסמוכה היה מספיק זמן להתקשר בניחותא לתחנת המשטרה הקרובה ולעדכן את אנשי החוק בנעשה. עד שהצעירים הבינו שהדרך היחידה לברוח מהמקום תהיה בעזרת זוג רגליהם, כבר היה מאוחר מדי והם נעצרו על ידי השוטרים בחורשה סמוכה למקום.

שלא כמו במדינות רבות, אבל בדומה לישראל, מכוניות אוטומאטיות הן מצרך פופולארי בארצות הברית, ונהגים רבים אינם מיומנים בנהיגה ברכב המונע בגיר ידני. לפני נסיון השוד הבא שלהם, מומלץ לזוג הפושעים הצעירים לעבור טסט נוסף, או לפחות לעשות "רענון".

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully