וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסט למחר

20.6.2007 / 22:00

ברוכים הבאים לסיכום השבועי של וואלה! סלבס והפעם מחדר המיטות. כאן באים ילדים לעולם, כאן עושים סקס, כאן קורה הכל. אני שי-לי שינדלר, אתם לא לשכוח אמצעי מניעה, כן? בואו נשחיל.

הפעם סידרתי לכם שבוע בייבי בום. כמה ילדים מסתתרים בחידה שלפניכם? שימו לב: זה התחיל בערב אדיר במיטה, כדי להכין את האבטיפוס כמובן. זה נמשך בבשורות טובות באולטראסאונד. ובעוד שמונה ימים יש גם ברית מילה. יהודים, נו. יודעים? לא יודעים? תתקשרו אלי.

איזה כיף שיש פרידות. למה כיף? תנסו אתם להיות עצובים כשרן דנקר חוזר לשוק הרווקים.

יהודה לוי בוגד, אבל אל תדאגו, לא בנינט חס ושלום. טו מאץ' דרינקים גרמו לו לשיר בפאב את שיר הנושא של השיר שלנו, למרות שהוא בכלל משחק באלופה. זה המקום להביא אותה באאוץ'.

שרי גבעתי אפילו לא התחילה להתאמן על פוזות של פרחה במרצדס וכבר איזה שוטר אמריקאי שלל לה את הרישיון. רק מי בכלל נתן לה רישיון? תודו שזה גג מקורי (קריצה).

ומה קורה אחות שלי בגולה? זה היה השבוע של אנג'לינה ג'ולי שהחליטה לתת צ'אנס לדיאלוג עם אביה הזקן אחרי חמש שנות נתק. אחר כך היא החליטה להביא לעולם 14 ילדים, ככה בקטנה. ובסוף היא גילתה שג'ניפר אניסטון, האקסית של בראד, נפגשת עם ההורים שלו. במקומה הייתי מאמצת, איזה כיתת יורים או סתם חגורת נפץ.

ניפרד לצלילי פפראצי של בוצ'צ'ו, תודה רבה שהייתם אתנו, אני שי-לי שינדלר, שיהיה לכם לילה טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully