וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאפיה מתגייסת למרוץ של הילרי

20.6.2007 / 19:41

קלינטון מנסה ליצור לעצמה תדמית קלילה יותר, ובסרטון בחירות היא משחקת בפרודיה על סצינת הסיום של הסופרנוס. זהירות, ספוילר

הילרי קלינטון עושה פניה חדה מתדמית האינטלקטואלית קוראת ספרי הפילוסופיה, אל התרבות הפופולרית של עולם הטלוויזיה, בניסיון למשוך עוד כמה בוחרים שמעדיפים תמיד את המסך הקטן. בסרטון חדש עושה הילרי פרודיה על הסצנה האחרונה בסדרת המופת "[[הסופרנוס]]", שקיבלה הד ציבורי עצום והייתה לאחד הרגעים הטלוויזיונים הנצפים ביותר אי פעם. זהירות, כתבה זו מכילה ספויילרים עבור הצופים הישראלים, להם נותרו עוד מספר פרקים עד שתגיע סצנה זו.

בסרטון, בו ניתן לצפות באתר מסע הבחירות של קלינטון (לינק למטה), יושבת הילרי בדיינר אמריקאי, ובוחנת את רשימת השירים במכונת המוזיקה של המקום, בניסיון לבחור שיר לליווי מסע הבחירות שלה. ברקע נשמע השיר שהתנגן בסצנת הסיום של הסופרנוס, 'Don't Stop Believin, של להקת Journey.

אל שולחנה מצטרף הבעל, הנשיא לשעבר [[ביל קלינטון]], כשהוא לובש חולצה מכופתרת קצרת שרוולים, מהסוג שטוני סופרנו הפך לסמל. השניים זוכים למבטים זעופים מצד השחקן וינסנט קורטולה, שגילם ב"סופרנוס" את בוס המאפיה ג'וני סקרמוני. בעוד שבסצינת הסיום בסדרה מזמין טוני טבעות בצל, הילרי מזמינה עבור ביל קערה מלאה בגזר, הזמנה שזוכה לתגובה "מה, אין טבעות בצל?", מצד ביל.

העדפות מוזיקליות בינוניות

ביל מתעניין בשיר שבחרה קלינטון, אולם בדיוק כשהיא עומדת להגיד את התשובה, משחיר המסך, כפי שהושחר בסדרה, כשהוא מותיר את בחירתה של קלינטון בגדר תעלומה, ממש כמו שהותירו יוצרי הסופרנוס את סופו של הבוס טוני עלום ונתון לפרשנות הצופים.

עם זאת, במקרה של קלינטון, בחירתה נמצאת במרחק לחיצת עכבר, והיא אינה מרשימה במיוחד: המועמדת רחבת האופקים לנשיאות ארצות הברית בחרה בשיר של [[סלין דיון]], "אתה ואני", ללוות את מסע הבחירות שלה. לפחות העדפותיה בסדרות טלוויזיה, היא עשתה עבודה טובה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully