וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: משעל תכנן להתנקש בחיי

20.6.2007 / 20:14

בנאום תקיף בפני בכירי פתח בגדה, שלל יו"ר הרשות אפשרות של דו-שיח עם החמאס: "לא יהיה שום דיאלוג עם הרוצחים האלה"

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, האשים את ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל בכך שתכנן להתנקש בחייו. לטענתו, חמאס ניסה לחסל אותו ולבצע הפיכה שלטונית ברצועת עזה. אמר אבו מאזן בנאומו בפני מנהיגי הפתח ברמאללה.

לדברי אבו מאזן, בידיו תיעוד של אנשי חמאס, המוכיח את ניסיונם להטמין 250 קילוגרם חומר נפץ במנהרה שחפרו במיוחד לשם כך, מתחת לכביש בו עובר אבו מאזן כחלק ממסלול הנסיעה השגרתי שלו.

"לניסיון ליצור נסיכות אופל"

אבו מאזן שולל אפשרות של שיחות פשרה עם החמאס. "לא יהיה שום דיאלוג עם הרוצחים האלה, דגל אש"ף נרמס תחת רגלי החמושים. התנהלותם נוגדת את מאבקם הלאומי של בני עמנו".

הוא הוסיף, כי חמאס הפך את המאבק הלאומי הפלסטיני לניסיון ליצור "נסיכות אופל", והדגיש כי העימות נגד חמאס, אותו הגדיר כארגון של טרוריסטים רצחנים, יימשך כל עוד ינסו אנשי חמאס ליצור ממלכה נפרדת בצועת עזה. בנאומו, ששודר בטלוויזיה, הודיע אבו מאזן על פיזור הפרלמנט הפלסטיני לשישה חודשים, והחלפתו במועצה המרכזית של אש"ף.

אבו מאזן אמר בנאומו, כי הוא דוחה על הסף את ניסיונה של ישראל ליצור הפרדה בין רצועת עזה לגדה המערבית. עם זאת, הוא קרא לחידוש תהליך השלום עם ישראל, באמצעות כינוס ועידה בינלאומית.

נציג חמאס בלבנון אוסמה חמדן, התייחס בביטול לנאומו של אבו מאזן, ואמר כי הוא רצוף הטעיות ושקרים. בקול ישראל דווח, כי הוא אמר את הדברים לרשת הטלוויזיה אל ג'זירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully