וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל גור: לא פוסל התמודדות על הנשיאות

שי אילן

18.6.2007 / 15:47

גור אמר את הדברים לצהובון הבריטי "סאן", אבל הסתייג ואמר שאין לו זמן לפוליטיקה בגלל מחויבותו המוסרית להציל את כדור הארץ

התבטאות ראשונה של [[אל גור]], שעשויה להעיד על כוונה להתמודד על נשיאות ארה"ב, נרשמה היום. גור התראיין לצהובון הבריטי "סאן" בעת ביקור בטורקיה. כששאלה אותו הכתבת האם הוא מתכוון לרוץ לנשיאות ענה: "אני לא פוסל את זה לחלוטין, כי אני בן 59, ו-59 זה ה-58 החדש". עם זאת אמר גור ש"אין לו זמן לפוליטיקה". לדבריו, הוא מחויב מוסרית לסייע בהצלת כדור הארץ מההתחממות הגלובלית, וזה אינו מותיר לו די זמן להתמודדות.

האם יש לו בכלל סיכוי? על פי בדיקת וואלה! חדשות, סוכני הימורים אומדים את סיכוייו ב- 1:7 - לא סיכוי גבוה - בעוד שהילרי קלינטון מקבלת את הסיכוי הטוב ביותר, 1:2.9.

גור ביקר בטורקיה כדי להכריז על השתתפותה של המדינה בפרויקט Live Earth שהוא מקדם. הוא ינחה כמה קונצרטים, שהמרכזי בהם ייערך באצטדיון וומבלי באנגלי, בהשתתפות מדונה ורד הוט צ'ילי פפרז. קונצרטים דומים ייערכו בריו דה ז'נרו, ניו יורק, סידני, יוהנסבורג, טוקיו והמבורג.

גור דחה את ההאשמות נגדו שהשמיעו אומנים כמו בוב גלדוף ורוג'ר דלטרי, כאילו אין לו אמירה פוליטית ברורה והוא עומד להנחות "הופעות פופ גדולות". לדבריו, המטרה של הקונצרטים תהיה ממוקדת והוא יכריז עליה לפני הקונצרט.

מהשאלה האם הצליח לשכנע את [[מדונה]] לוותר על הגעה במטוס הסילון הפרטי שלה כדי למנוע זיהום הוא התחמק ולא ענה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully