וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בי-ם: פשקוויל בעד מצעד הגאווה

ארגון "הבית הפתוח" השתמש באמצעי התעמולה המזוהה עם החרדים, ותלה ברחבי ירושלים כרוזים נגד "חטא שנאת חינם בין אחים"

זירה חדשה בקרב על מצעד הגאווה בירושלים: קירות ולוחות מודעות ברחבי העיר, שבימים האחרונים התכסו בפשקווילים של המגזר החרדי שיצאו כנגד המצעד המתוכנן, נכבשו על ידי פשקווילים של ארגון "הבית הפתוח" הקוראים לציבור הרחב להצטרף למצעד.

הפשקוויל הגאה נפתח בציטוט "נעלה את ירושלים על ראש שמחתנו", ומזמין את הקוראים להצטרף "לציבור הגדול שיתהלך אחר מנחה ביום ה' בתמוז תשס"ז מתחתית רחוב דוד המלך זצ"ל ויביא לעם ישראל דבר אהבת אמת שסופה לנצח". הפשקוויל מזהיר גם נגד "חטא שנאת חינם בין אחים", שמתבטא בהסתה החרדית נגד המצעד.

מ"הבית הפתוח" נמסר הבוקר לוואלה! חדשות, כי הפשקווילים נתלו בעיקר בשכונות החילוניות ובאזור האוניברסיטה העברית, וגם במספר מקומות בתל אביב. "לא מדובר בפרובוקציה או בניסיון לצחוק על החרדים", מבהירים בארגון, "בפשקווילים שלהם יש שנאה, ואילו הכותרת בפשקוויל שלנו היא 'קול קורא לאהבת האדם'".

אתמול בלילה הפגינו כעשרת אלפים חרדים נגד מצעד הגאווה בעיר. לאחר ההפגנה התפתחו עימותים בין המפגינים לכוחות המשטרה, שבמהלכם נפצעו שמונה שוטרים. למרות ההתפרעויות, מפכ"ל המשטרה רב-ניצב דודי כהן הודיע הבוקר כי המצעד בירושלים יתקיים כמתוכנן, אם כי עשויים להיות שינויים מסוימים במסלולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully