וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תתנו להם מחשבים

ליאור ליברובסקי

17.6.2007 / 17:49

נציגי העובדים ברשות השידור מתנגדים להכנסת מחשב לשידור במקום עורכים ומגישים: "מחר יכולים להחליט שכולנו מיותרים"

הפגישה בין שקלאר לנציגי וועד הרדיו, שתוכננה לדון בתכנית הקיצוצים, הוקדשה בעיקר למחלוקת בעניין שידורי הרדיו לצעירים.

נציגי הוועדים התלוננו על חוסר השקיפות בעבודתו של שקלאר, למרות הבטחתו. בדיון הזכירו הנוכחים כי כך התחיל שקלאר את עבודתו ברשות, כשביומו הראשון בתפקיד הכניס את דן שילון לרשת ב'. שקלאר התנצל במהלך הדיון כי לא התייעץ עם הנציגים לפני ההחלטה על הקמת התחנה.

בישיבה הסבירו הנציגים לשקלאר כי תחנה כזאת תדרוש עלויות נוספות, של משדרים חדשים, תשלום לאקו"ם והפקת פרומואים. שקלאר הבטיח כי יבדוק עלויות ויעלה את הנושא מחר בישיבת הוועד המנהל.

בתגובה לכוונה להשתמש בשידורים ממחשב, ללא שדר, עורך או טכנאי, אמר היום שמעון וילנאי, יו"ר וועד עובדי הרדיו בת"א: "היום אומרים שלא צריך עובדים כי מחשב משדר, מחר יכולים להחליט שכולנו מיותרים ואפשר להעביר הכל למחשבים, או שביכולתם להפיק את הרדיו ללא אנשי מקצוע".

בחלקו השני של המפגש התפנו הצדדים לעסוק בכוונה המקורית, לברר עד כמה מוכנים העובדים לוותר על מרכיבים מסויימים בשכר. העובדים התנגדו לוותר על דמי הבראה, מענקי ביגוד ויובל (הטבה בגובה חצי משכורת למי שעובד ברשות מעל 25 שנה). עם זאת, העובדים הסכימו למלווה, לפיו כל אחד מהעובדים ילווה 3% ממשכורתו לטובת רשות השידור, הלוואה שאמורה לחזור לכיסם. הנציגים דרשו התחייבות חתומה שהכסף יוחזר אליהם, במקרה למשל שרשות השידור תיסגר בשנה הקרובה. שקלאר הבטיח כי וועד המנהל ידון גם בכך מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully