וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב חירום בעזה: מתכוננים לגרוע מכל

יוני מנדל

17.6.2007 / 12:19

בישיבת חירום של עיריית עזה דנו בדרכים להתמודד עם האפשרות שינותקו מדלק, חשמל, מים ותרופות. "לשמור על כל טיפת מים"

"עיריית עזה מודיעה על מצב חירום בכל מחלקותיה, ומתחילה בקיומה של תכנית דחופה להתמודדות עם מחסור צפוי בדלק", כך נמסר בהודעה רשמית של העירייה, שפורסמה בסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען". על ההודעה הדחופה חתום ראש העירייה, ד"ר מאג'ד אבו רמדאן, שהדגיש "שהעירייה בראשותו תעשה כל מאמץ על מנת לספק לתושבי עזה שירותים בסיסיים".

עיריית עזה קיימה פגישת חירום בה השתתפו כל בכירי האדמניסטרציה העזתית. בפגישה דנו הנוכחים באפשרות שישראל תהדק את המצור על הרצועה, כך שגם אספקת דלק, החשמל והמים, כמו גם העברת מצרכי יסוד ותרופות יופסקו בשל סגירה הרמטית של כל המעברים.

בפגישה הועלו דרכים להתמודדות עם המצב ההומניטרי בעזה, שעלול להחריף בימים הקרובים בשל מדיניות ישראל. אחת מהנחיות העיריה היא שתושבי עזה מתבקשים "לשמור על כל טיפה של מים".

"דור-אלון" לא מעבירה דלק לרצועה

חששות הפלסטינים אינן חסרות ביסוס. הבוקר הפסיקה חברת "דור אלון" את העברת הדלק והגז לשטח רצועת עזה, לאחר שסיפקה דלק במהלך סוף השבוע דלק, למרות האנרכיה וכיבוש הרצועה על ידי חמאס.

מהחברה נמסר, כי לא אותרו אנשי קשר פלסטינים האמונים על הליך העברת הדלק מישראל לרצועה, שמועבר דרך קבע במיכליות דרך מסוף קרני. עם זאת, אספקת המזוט לתחנת הכוח ברצועת עזה נמשכת כסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully