וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפגעות תקיפה מינית נגד רמון

שרון נובק

18.6.2007 / 9:55

לראשונה יפגינו נפגעות תקיפה מינית בגלוי במחאה על חזרת רמון לחיים הציבוריים. המארגנות: הגיע הזמן שעברייני מין יסתירו את פניהם

"כוונתו של ראש הממשלה אולמרט למנות את חיים רמון לשר האוצר נותנת אור ירוק לעברייני מין לפגוע בביטחונן של נשים" - כך אומרת דורית אברמוביץ', העומדת בראש התארגנות של נפגעות תקיפה מינית, המתנגדת לחזרתו של רמון לחיים הפוליטיים, ומינויו לשר.

ביום שלישי הקרוב בשעה 11:00 בבוקר יפגינו לראשונה נפגעות תקיפה מינית בגלוי. הן ימחו מול משכן הכנסת על זלזול חברי הכנסת והממשלה בציבור בישראל ובנפגעות תקיפה מינית בפרט. "אני חושבת על אבות, דודים, אחים שמסתכלים על התשואות והתמיכה שמקבל רמון, ומפנימים כי מותר לתקוף מינית", אומרת אברמוביץ'.

רמון הורשע בביצוע מעשה מגונה, ושופטיו ביקרו בחריפות את התנהלותו במהלך חקירתו ומשפטו. "זו רק תחילתה של מערכה ארוכה שמטרתה להרחיק את עברייני המין מהחיים הציבוריים", מבטיחה יאנה זיפרבלט, פעילה נוספת בארגון. "הגיע הזמן שעברייני המין יסתירו את פניהם ולא נפגעות תקיפה מינית".

קואליציית ארגוני הנשים להרחקת עברייני מין מהשלטון הודיעה כי תתמוך במאבקן של הנפגעות. קמפיין, שיועלה היום באינטרנט, יאפשר לציבור הרחב להצטרף למאבק הנפגעות וארגוני הנשים. בנוסף, מתכוונים מרכזי הסיוע להגיש בג"צ אם יוחזר רמון לממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully