וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל תסיר את החרם תמורת שחרור שליט"

יוני מנדל

17.6.2007 / 10:58

לפי מקור חמאס מצרי, "מתקיימים בעניין מגעים נרחבים בתיווך ערבי". בתוך כך, גוברים הסיכויים שהעיתונאי הבריטי אלן ג'ונסטון ישוחרר תוך מספר שעות

מקור של חמאס בקהיר אמר, כי ישראל מבקשת להציע לארגון להסיר את החרם הכלכלי מעל רצועת עזה אם ישוחרר גלעד שליט ואם יופסק ירי הטילים על ישראל. הפרטים פורסמו בעיתון "אל-חיאת" הרואה אור בלונדון. לפי הדיווח, בנוגע לשחרור שליט "מתקיימים מגעים נרחבים בתיווך ערבי, אולם הפרטים על כך עדיין חסויים".

בתוך כך ציין המקור שאם העיתונאי הבריטי החטוף אלן ג'ונסטון לא ישוחרר, ידאגו גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, וצבא "אל-תנפיזיה" (הכוח הביצועי של חמאס - י"מ) לשחררו בכוח עוד היום.

ביום שישי האחרון, ברגע שחמאס סיים לכבוש את עזה, אמר מנהיג התנועה איסמעיל הניה, כי הוא "קורא לשחרר את ג'ונסטון באופן מידי". הניה חזר על המילה "מידי" כמה פעמים. מקור מסר לעיתון, כי "חמאס מעוניינים להבהיר לחמולת דורמוש, שכנראה מחזיקה בג'וסנטון בשכונת א-סבר במערב עזה, שהם לא מעל החוק". לדבריו, "חמאס רוצה ללמד את הדורמושים שיעור שלא ישכחו, וממנו ילמדו כל חמולות הפשע של עזה. חמאס רוצה להוכיח שרק הוא מסוגל להחזיר את החוק והסדר לרחובות עזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully