וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: המצב בעזה - בגלל אולמרט וברק

17.6.2007 / 8:43

יו"ר האופוזיציה טוען, כי הנסיגות החד-צדדיות מלבנון ומעזה הן שהביאו להשתלטות חמאס, אך הוסיף: ברגע זה לא הייתי פועל

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו אמר כי המצב השורר כעת ברצועת עזה הוא תולדה של הנסיגות החד צדדיות שהובילו אהוד ברק ואריאל שרון: "המתרחש ברצועה הוא לא שגיאה של ביטחון, אלא שגיאה של ראשי ממשלה שהניעו, תחילה בלבנון, ואחר כך המשך של המהלך הזה בעזה".

בראיון בגלי צה"ל תקף נתניהו את אולמרט ואת ברק: "צריך לזכור שמר אולמרט ומר ברק היו אבות הוויתורים החד-צדדיים. הוויתורים בפני האוייב כשהוא מפעיל כוח, הביאו לתוצאות שאנחנו רואים".

נתניהו טען כי נוכחות צה"ל ברחבי הגדה המערבית היא שמונעת השתלטות של חמאס גם שם. לדבריו, אבו מאזן הוא פרטנר ראוי ויש לדאוג לחזק אותו.

"הייתי מגדיל את הבידוד המדיני"

בהתייחסו למינוי הצפוי של אהוד ברק לשר הביטחון אמר נתניהו, כי הוא מצפה שידאג "שהימ"חים יהיו מלאים, שהמילואמינקים יהיו מאומנים ושהעורף יהיה מוגן וערוך".

כשנשאל נתניהו כיצד הוא היה נוהג אמר: "צריך לרכז כוחות סביב הרצועה. ברגע זה אני לא הייתי פועל, אבל הייתי מגדיל את הכוחות המוצבים שם. הייתי ערוך לפעול נגד קיני הטרור ברצועה. הייתי מגדיל את הבידוד המדיני ואת התיאום המדיני עם מצרים וירדן בסיוע ארה"ב, על מנת לערער ובסופו של דבר להפיל את משטר חמאס. לאורך זמן, אנחנו לא נוכל להשלים עם קיום של מובלעת כזאת שמאיימת להשמיד אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully