וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס כבש את המעוז הבטחוני האחרון בעזה

יוני מנדל

14.6.2007 / 16:26

יממה של חילופי אש כבדים על מרכז הביטחון המסכל במערב עזה הסתיים בכיבוש המקום ע"י אנשי חמאס. טלוויזיית חמאס משדרת את תמונות הניצחון

אנשי חמאס השתלטו על המפקדה הראשית של הביטחון המסכל ברצועת עזה. המפקדה, בשכונת תל אל-הווא במערב העיר עזה, הייתה נתונה למצור מצד אנשי חמאס החל מאתמול בשעות הצהרים. במהלך 24 השעות האחרונות התחוללו במקום קרבות אש עזים, תוך ירי נק"ל, פצצות מרגמה וטילי RPG. היום, כאמר, הניפו אנשי פתח דגל לבן והבניין עבר לשליטת חמאס. סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" מדווחת, כי אנשי הביטחון המסכל, הכפופים לפתח, נכנעו ומסרו עצמם לחמושי חמאס, אחרי שחמושי חמאס הבטיחו להם שלא יאונה להם כל רע אם ייכנעו.

טלוויזיית "אל-אקצה" השייכת לחמאס משדרת את תמונות ניצחון חמאס במקום. בתמונות נראים פעילי חמאס נכנסים אל מעוז הביטחון המסכל ומצטלמים שם תוך קריאות משפילות נגד פתח. חמושי חמאס מציגים לראווה פריטים השייכים לביטחון המסכל, לרבות לוחיות רישוי של מכוניות עליהן מוטבע דגל ישראל, על מנת להוכיח את הקשר הישראלי של פתח. בנוסף לכך הניפו אנשי חמאס את דגל התנועה הירוק על גג הבניין.

"כמו כיבוש מכה על ידי מוחמד"

טלוויזיית "אל-אקצה" אף פתחה קו פתוח לציבור ובו מתקשרים תושבי עזה לערוץ ומברכים את חמושי חמאס על ניצחונם. שם התכנית המיוחדת שמשודרת בה היא "ניצחונו של האמת ומותו של השקר".

אחד מדוברי חמאס סאמי אבו-זהרי השווה את נפילת המעוז לידי חמאס לכיבוש מכה על ידי מוחמד. לדבריו, "אללה אכבר, ואנו מודים לאללה על הכל. הניצחון של היום הוא השחרור השני של רצועת עזה. השחרור הראשון היה מהמתנחלים היהודים, והשחרור השני הוא השחרור שלנו מהסוכנים שלהם".

(וידאו: רויטרס עריכה: בת גולן)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully