וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכיר בניה של ישראל נבחר לאזרח מס' 1"

13.6.2007 / 21:28

רה"מ הגיע ללשכת פרס ובירכו על בחירתו, וכמוהו עשה גם נתניהו. הנשיא הנבחר ביקר את הרב עובדיה וצפוי לעלות לקברו של בן גוריון

הנשיא הנבחר שמעון פרס יעלה מחר לקברו של ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון בשדה בוקר. מוקדם יותר, ביקר פרס את הרב עובדיה יוסף בביתו בירושלים והודה לו על תמיכתו בבחירות לנשיאות. בגלי צה"ל דווח, כי נשיא מצרים חוסני מובארק התקשר לנשיא הנבחר וברך אותו על היבחרו.

ראש הממשלה אהוד אולמרט הגיע ללשכתו של [[הנשיא]] הנבחר שמעון פרס, חיבקו ואיחל לו הצלחה במילוי תפקידו, והביע את שביעות רצונו מתוצאות ההצבעה. גם ח"כ ראובן ריבלין, שהפסיד לפרס בסיבוב הראשון של הבחירות לנשיאות המדינה, הגיע ללשכת פרס על מנת להודיע לו באופן אישי על פרישתו מהמרוץ. בבדיחות הדעת אמר ריבלין לפרס "הכנסת אותי לספר השיאים של גינס, כראשון שהפסיד לך". יחד איתו הגיע יו"ר הליכוד [[בנימין נתניהו]] לברך את פרס, והודיע כי סיעת הליכוד מכבדת את הכרעת הכנסת.

גם סיעת קדימה, סיעתו של פרס, הצטרפה לברכות. בהודעה מטעם הסיעה נכתב כי "קדימה גאה בניצחונו ההיסטורי של ותיק מייסדיה ומסמליה הבולטים ביותר. ומברכת את העם בישראל שהביע בהמוניו את תמיכתו הגורפת בשמעון פרס ואת חברי הכנסת שהיטיבו לקבל את ההחלטה הנכונה. בכיר בניה של המדינה נבחר לבכיר נבחריה – האזרח מספר אחד"

חמי פרס: מגיע לאבא שלי

הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של מפלגת ש"ס שתמכה בפרס, התקשר אליו ובירכו על נצחונו. ח"כ נדיה חילו, שתמכה במועמדת העבודה קולט אביטל, הודיעה כי היא מברכת על בחירתו של שמעון פרס, וקראה לו לפעול לאיחוד קצוות העם ולשיקום מוסד הנשיאות ולנצל את תפקידו זה על מנת "לממש את חזונו ל[[מזרח תיכון]] חדש". לדבריה, ח"כ אביטל "ראויה להיות נשיאה, אולם כנראה שעדיין לא התבגרנו מספיק בכדי שנמנה אישה כנשיאה".

בנו של פרס, חמי פרס, אמר "לאבא שלי מגיע להיות נשיא", והוסיף כי "מעבר לשמחה של הבחירה עצמה זה לווה בתחושה שנעשה כאן מהלך פוליטי מכובד ביותר". בתו של פרס צביה ולדן אמרה "יש כאן דוגמה לדרך ארץ לכבוד הדדי לניסיון למצוא את המשותף והמאחד למרות כל השוני בכנסת. אבא שלי לא שבע כישלונות הוא לא שבע מעשייה. הוא רעב מתמיד. יש הרבה עבודה גם במדינה קטנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully