וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברייק 2.0

איילה צורף

13.6.2007 / 13:39

ברייק הזהב בגמר כוכב נולד: פרסומת שייצרו הצרכנים עבור המותג דוריטוס. שטראוס-עלית תשקיע 600 אלף דולר במהלך

שטראוס-עלית תשלם לקשת כ-300 אלף דולר על חבילת פרסום שכוללת את ברייק הזהב בגמר תוכנית כוכב נולד. הפרסומת שתשודר עבור המותג דוריטוס תהיה זאת שתזכה בתחרות שתערוך החברה בין גולשי האינטרנט שיתבקשו להכין סרטון פרסומת. משטראוס נמסר כי "החברה תשקיע במהלך כולו כ-600 אלף דולר".

בשטראוס קוראים לפרויקט "פרסומאי נולד" והוא ילווה בתוכן שיווקי רב בתוך תוכניות כוכב נולד לאורך העונה. כמו בנק הפועלים שהשתלב בתוכן בשנה שעברה באמצעות שיר נגד אלימות ששרו משתתפי התוכנית וסלקום שמשתלבת בתוך התוכניות השנה באמצעות שידורים מתוך 'מרכזי ווליום', כך גם הפרויקט הזה יהפוך לחלק מהפרסום הסמוי בעונה כולה.

השיא, כאמור, יהיה בשידור ברייק הזהב - פרסומת אחת בודדת שתשודר לפני ההכרזה על זוכה בגמר. את הגמר תשדר קשת מתוך מתחם סלקום בכנרת.

בנוסף לנוכחות דוריטוס על גבי מסך הטלוויזיה, תוסיף קשת פעילות מסחרית עבור המותג לאורך העונה כולה מתוך אתר האינטרנט שלה שאינו נתון לפיקוח רגולטורי.

משטראוס נמסר: "הפעילות השיווקית תכלול פעילות אינטראקטיווית, תוכן גולשים באתר קשת והשקת מהדורה מיוחדת של דוריטוס".

ערן גפן, מנכ"ל Y&R אינטראקטיב: "אנחנו בטוחים ביכולת הגולשים ליצור רעיונות ותכנים מבריקים".

הקמפיין ינוהל על ידי משרד הפרסום של דוריטוס, שלמור אבנון עמיחי, בשיתוף חברת האינטראקטיב שלו, Y&R אינטראקטיב, חברת התוכן של המשרד, קונטנט מדיה, וחברת המדיה יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully